|
Hard Core Rulez 2 :-) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Wees blij dat ik tering-moe ben...
master player houd het hier anders zeker niet in de hand :)
ik ben -=wvg=- en vind Henkie_henk heeeel cool... later als ik groot ben wil ik netzoals hem worden |
Wat aardig om te zeggen -=wvg=- ..
Ik houw alles in de hand ja :D Niet dat een ruzietje zo erg is..
Ow ik kan ook wel op het lijstje van "hardere muziek".. geen techno maar wel hardtrance..
PS.. nieuwe hardcore: Angels of Darkness - past present future (owned zwaar)
PPS Leuk he -=wvg=- luv u 2 ;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Wat aardig om te zeggen -=wvg=- ..
Ik houw alles in de hand ja :D Niet dat een ruzietje zo erg is..
Ow ik kan ook wel op het lijstje van "hardere muziek".. geen techno maar wel hardtrance..
PS.. nieuwe hardcore: Angels of Darkness - past present future (owned zwaar)
PPS Leuk he -=wvg=- luv u 2 ;) |
Uhm...misbruik maken van je moderator-schap kan je je baan kosten...
oh en uhm...Ik zou mijn naam NOOIT met kleine letters schrijven...:rolleyes: :) |
|
|
| -=WVG=- |
Oh en...
ALS je misbruik maakt van je macht doe het dan goed he...
Last edited by Henkie_henk on Jul-04-2001 at 00:42
:) |
|
|
| raoel |
Nou dast we het toch over HARDCORE hebben.
Hardcore komt dus wel weer terug he.
Tis niet zo als "vroeger"
Maar het is weer heel erg terug aan het komen.
Zelf denk ik dat trance een beetje minder wordt en dat straks iedereen over gaat op
Techno
HardHouse
HardTrance
HardCore zal wel niet helemaal terugkomen.
Maar een versie die iets minder hard is "softe hardcore" :rolleyes: :D
Maar las je b.v. in tilburg kijkt in de subway. Als ze daar een OldSchool /of/ HardCore night hebben puilt de tent helemaal uit. |
|
|
| Miss Proximus |
| UC is kewl.......:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Oh en...
ALS je misbruik maakt van je macht doe het dan goed he...
Last edited by Henkie_henk on Jul-04-2001 at 00:42
:) |
Ja ik heb liever niet dat je weer die bestiality porno post... |
|
|
| New Wave |
Nu we het toch de heletijd over DJ Promo hebben.....ik ben nog steeds op zoek naar zijn cd Last Man Standing...........heeft iemand die?
Hardcore komt meer in de picture, maar ik denk niet meer zo in commercieel als 3 a 4 jaar terug......it has to stay underground.......
Greettzzz |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja ik heb liever niet dat je weer die bestiality porno post... |
uuuuh...oh die foto...
Die heb je vast verkeerd gezien...(was je weer zat?)...Dat was een schittende actiefoto van jou als player...nah ja zeg...:rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
uuuuh...oh die foto...
Die heb je vast verkeerd gezien...(was je weer zat?)...Dat was een schittende actiefoto van jou als player...nah ja zeg...:rolleyes: |
hoe vin je trouwens me Knipoog smiley.. lijkt meer een spasje he :)
*dit is een inkoppertje jonge*
 |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
hoe vin je trouwens me Knipoog smiley.. lijkt meer een spasje he :)
*dit is een inkoppertje jonge*
|
Ik hou niet van inkoppertjes, dat is te makkelijk...
Ziet er leuk uit, is weer ns wat andersa dan dit gare dinge --> ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by raoel
Wie zijn hier nu de HARDE mensen. En dan bedoel ik dus wie er allemaal van de harde beats houden en minder van de gewone trance.
Bellie
Miss P
M5
Arno
New Wave denk ik ook
Me Myself & I
En nu dus WNxHunter
!_PeTrUs_!
Wie nog meer???? |
Mewt dikke koeie letters nog wel. Ik heb genoten op Qlimax van de muziek, maar om nou weer na Hardcore Resurection te gaan vond ik ook weer iets te ver gaan
MZZL |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik hou niet van inkoppertjes, dat is te makkelijk...
Ziet er leuk uit, is weer ns wat andersa dan dit gare dinge --> ;) |
Gelukkig..
 |
|
|
|
|