|
eye-riz @ city hall (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niet zeuren, had ik het maar eerder moeten weten! |
idd, volgende keer zal ik het eerder hier spammen als ik het weet :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
idd, volgende keer zal ik het eerder hier spammen als ik het weet :) |
smoesjesmoesjesmoesjes :p Sjeez en ik wisten het al 4 weken terug!!! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
smoesjesmoesjesmoesjes :p Sjeez en ik wisten het al 4 weken terug!!! |
en dat meld je dan niet ff?? stomme junk!
dus volgende keer mij gewoon ff inligten ja! dan kom ik haar gewoon fanclubben, of ze het nu wil of niet! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
en dat meld je dan niet ff?? stomme junk! |
Ik ben altijd de enige op feesten die een beetje clean blijft! :p
| quote: | Originally posted by franzelare
dus volgende keer mij gewoon ff inligten ja! dan kom ik haar gewoon fanclubben, of ze het nu wil of niet! :D |
:D ja uuhh, jij altijd met je groot scheur van "ja jullie waren niet bij Iris, nep nexusfans!!" Dan had je het nu ook moeten weten he!:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
en dat meld je dan niet ff?? stomme junk!
dus volgende keer mij gewoon ff inligten ja! dan kom ik haar gewoon fanclubben, of ze het nu wil of niet! :D |
man man man, je wist het ook gewoon 2 weken van te voren, geen smoesjes dus:D |
|
|
| Eye-Riz |
hey hey hey.... wel lief blijven tegen elkaar he??
jullie hebben niets gemist. we hebben erg veel lol gehad, dat wel, maar verder was het feestje ehm...'een beetje rustig'. maar dat mag de pret niet drukken. draai liever voor drie man en een paardekop (of was het nou een chinees?) dan voor een zaal met 1000 man die niet uit hun dak weten te gaan.
op naar de volgende keer dan maar? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hey hey hey.... wel lief blijven tegen elkaar he??
jullie hebben niets gemist. we hebben erg veel lol gehad, dat wel, maar verder was het feestje ehm...'een beetje rustig'. maar dat mag de pret niet drukken. draai liever voor drie man en een paardekop (of was het nou een chinees?) dan voor een zaal met 1000 man die niet uit hun dak weten te gaan.
op naar de volgende keer dan maar? |
Het waz echt wheer MWHEHEHEHEHE schaapie-feest!!
Schaapie niet veel op schaapievloer, maar schaapies wel shakieshakie!!
Volgende schaapiefeest is veel beter, ik zeker weten ja!
Iedreen komen, geen blaatblaat van schaapies nietgekomen zijn! |
|
|
| magrec |
En dan komt iedereen en dan moet jij weer werken zeker :p :p
Heb je al promotie gemaakt? of moet je nog steeds bij die belspelletjes filmen :p |
|
|
| Optimus |
| Ik heb wel heel veel gelachen met iedereen, echt top!:) En was ook wel leuk om te zien dat er hardcore werd gedraaid en dat Tim op HARDSTYLE(!!!) uit zijn dak ging mwhehehe. Idd jammer dat er heel weinig mensen waren, de organisatie had het beter moeten doen qua promotie lijkt me:sadgreen: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik heb wel heel veel gelachen met iedereen, echt top!:) En was ook wel leuk om te zien dat er hardcore werd gedraaid en dat Tim op HARDSTYLE(!!!) uit zijn dak ging mwhehehe. Idd jammer dat er heel weinig mensen waren, de organisatie had het beter moeten doen qua promotie lijkt me:sadgreen: |
ja dik fat lopen hakken op fette oldschool, hardcore en zuigende hardstyle :) haardstijl had ietsjes omhoog gepitched moeten worden, dan kon je lekker kie hard uut je plaat genne whoeehoeee!!! |
|
|
| franzelare |
ben blij dat jullie je toch vermaakt hebben!
Maar toch ben ik echt nieuwschierig waarom jolanda zou zo heeeeel graag het tel nummer van tim wou hebben en echt niet wou zeggen waarom!
Was het meer dan gewoon gezellig tim? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
ben blij dat jullie je toch vermaakt hebben!
Maar toch ben ik echt nieuwschierig waarom jolanda zou zo heeeeel graag het tel nummer van tim wou hebben en echt niet wou zeggen waarom!
Was het meer dan gewoon gezellig tim? |
het was gewoon heel gezellig. :toocool: |
|
|
|
|