|
Intervju me the wonderboy; Mike Shiver!!!
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Han verkar vara en rätt skön snubbe :)
Har inte hört nåt av honom än, men det kommer... |
|
|
| Glorie |
hehe, jepp.. ja visste om det med namnet redan, för det frågade jag för läääänge sen, för ja var så nyfiken :) för han har ett så klockrent namn, tycker jag... men ja tyckte det kunde va kul att andra fick veta me :)
NooN, skärpning :) hehe |
|
|
| dbl |
hehehehe... såg först inte att det va du som hade intervjuat honom... ballt :)
trevlig intervju också |
|
|
| Endre |
verkar vara en trevlig dude indeed, MEN, "Wonderboy" kan diskuteras
om det meas som om han är ett "underbarn", det finns många begåvade producenter i världen. :rolleyes:
|
|
|
| RebeL9 |
ursäkta att jag frågar men hur blir man klassad som wonderboy efter en enda släppt låt? :conf:
De enda tranceproducenter jag skulle klassa som wonderboys är sådana som släppt extremt mycket välproducerade låtar.
Typ Laurent Veronnez och Oliver Lieb |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
verkar vara en trevlig dude indeed, MEN, "Wonderboy" kan diskuteras
om det meas som om han är ett "underbarn", det finns många begåvade producenter i världen. :rolleyes:
|
true true, men ja kanske frågar om att få intervjua nån annan begåvad producent i sverige snart ;)
| quote: | Originally posted by Rebel9
ursäkta att jag frågar men hur blir man klassad som wonderboy efter en enda släppt låt?
De enda tranceproducenter jag skulle klassa som wonderboys är sådana som släppt extremt mycket välproducerade låtar.
|
meningarna går isär, att få bli kallad wonderboy efter EN låt, tycker inte ja e fel, speciellt inte när det e en sån klockren låt som feelings... (samma sak me envio - touched by the sun, även där en låt i världsklass)
och jag tycker minsann att feelings OCH touched by the sun (för att ta ett annat ex) är välproducerade låtar..
Å andra sidan e väl våra preferenser inte desamma och du är ju skicklig inom ditt gebit, vilket inte jag är på samma sätt :p Jag har t.ex. hört en kanske...tre låtar av Lieb totalt!!(bara) :p efter min kompis (som är frälst i Lieb) påtryckningar :D
nån som vet vem som myntade uttrycket Wonderboy i samband me Mike Shiver förresten? för jag tänker då enbart på de gamla sega-spelen, som jag för övrigt var mycket bra på :) 1, 2 & 3 :) Min mamma klådde mig till och med i 1:an ;) det ni :D hehehehhe... min pappa gillade streetfighter och nintendo mer :p nu snöa ja in på nåt annat här
:crazy:
dbl, tick tack :) |
|
|
|
|