|
Tiesto & Hardcore ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
tiesto komt idd uit de hardcore scene maar de enige plaat die ik van hem ken in dat verband is dj yves - you belong to me en die heeft ie samen met yves gemaakt
meer weet ik ook niet
later
michiel |
|
|
| raoel |
Welke dj heeft nu geen hardcore gedraait.
Dat deden ze toch allemaal!!!
Gewoon omdat het toen de meest gewilde stroming was en zoals al gezegd toen hardcore minder werdt is hij gewoon overgestapt.
Ik denk ook dat hij voor trance iets meer feeling heeft. Trance is ook nog eens moeilijker om te draaien.
Ik heb ook wel eens gelezen dat hij trance veel leuker vindt om te draaien dan hardcore. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Hij en nog 10.000 met hem... MF, weet je hoelang dat geleden is man. Anders was ie net zo'n gestoorde Wax Weazel geweest. En dat was ook niet goed geweest voor de hedendaagse Trance scene. Zonder tiesto was het allemaal toch wat anders gelopen (MENING!!!!!!!) |
|
|
| versetjuh |
| Luister om te beginnen maares naar Forbidden Paradise 1 ( HAVE YOU SEEN ANY MARSIANS!! ) Nou schynt t wel dat ie hardcore gedraaid zou hebben volgens een vriendin van me, die em persoonlyk kent.. |
|
|
| Dwingo |
Cor Fijneman draaide vroeger ook HardCORe <----- :D
en aangezien hij al een goede vriend van Tiesto is nog van VOOR beiden begonnen met draaien, zou het me niets verbazen dat Tiesto ook actief is geweest in de HardCore scene. |
|
|
| Little Theseus |
Het mooiste voorbeeld blijft volgens mij natuurlijk ID&T. Tja, het is een platenlabel (nu veel meer dan dat) maar het is groot geworden als hardcore-platenlabel&feesten organisator.
HEEL vroeger heette het zelfs nog Dreamteam, misschien kan iemand wel vertellen welke DJ's daar toen allemaal in zaten, en wat het exacte verband is tussen Dreamteam en ID&T (want het enige dat ik weet is dat ID&T het logo meenam).
Nu zijn de ID&T feesten nogal commercieel, soms komen er een beetje veel "tmf&538" mensen, die veel te jong maar is gaan kijken hoe zo'n feestje is. Ik ga dan wel naar Sensation dit weekend, maar ik ben erg bang dat dat hier erg het geval is, en ik hoop niet dat het de sfeer zal verpesten.
Laterz, Theseus. |
|
|
| K.nattick |
| De vier deejays die innut Dreamteam zaten waren Gizmo, Buzz Fuzz, Dano en The Prophet. Tis nog steeds wel geinig om sow af&toe een nummertje vanse te luisteren, like 50% o.t. Dreamteam - Allright Now Here We Go. |
|
|
| magrec |
volgens mij heeft id-t in eerste instantie niets te maken met dream team.
i= weet ik ff niet meer
d= duncan
t= weet ik ff niet meer |
|
|
| K.nattick |
| quote: | Originally posted by magrec
volgens mij heeft id-t in eerste instantie niets te maken met dream team.
i= weet ik ff niet meer
d= duncan
t= weet ik ff niet meer |
I=Irfan
D=Duncan
T=Theo
Twee van de drie zijn snel genoeg gekapt met het organiseren van parties en de derde is nu geloof ik miljonair. |
|
|
| Haze |
| mmm...maar ik weet eigenlijk nog nix :( |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by K.nattick
I=Irfan
D=Duncan
T=Theo
Twee van de drie zijn snel genoeg gekapt met het organiseren van parties en de derde is nu geloof ik miljonair. |
Een van de twee is gekapt (Theo). Duncan en Irfan (broers) zijn doorgegaan.
Inmiddels is Duncan al een half jaar dood (Zijn Porsche net iets te hard tegen een boom geparkeerd) en of die Irfan zelf nog wat doet weet ik niet.
Op de begrafenis van Duncan is Superstrings gedraaid en ik geloof dat ik gelezen heb dat er ook een lasershow was... Volgens mij is het daar best een feest geweest. |
|
|
| Little Theseus |
Cool!
Ik wil ook zo begraven worden!
Rave on |
|
|
|
|