return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Strömavbrott
View this Thread in Original format
sipowitz
Oj vaknade precis, och upptäckte att min dator var avstängd... har visst varit ett strömavbrott ;-)

(jag jobbar natt och mina föreläsningar var inställda idag så gå inte och tro att jag är en slöis som sover på dagarna :-)

Någon här som blev påverkad, fast i en hiss eller liknande?

Undrar om man kan begära skadestånd för den fruktansvärt långa tiden som det tog för mig att starta upp min dator på grund av strömavbrott... säkert en halv minut..

Förresten, jag har ett minne av att efter det hade varit det stora strömavbrottet i Usa så stod det i tidningarna att en sån sak aldrig hade kunnat hända i sverige... yeah right ;-)
Nyx
Strömavbrottet var mellan 12:30 till 15:00 ungefär (här på västkusten iaf..)

När jag skulle värma en soppa i micron tidigare idag, så hann den bara bli lite ljummen innan strömmen gick..iom att jag hade bråttom och var hungrig så var jag tvungen att käka den halvljumma soppan..det var inte särskilt gott! :rolleyes:

Jag snackade med en polare som hade sett folk bli inlåsta på H&M iom att de kör med elektroniska dörrar där..tur att man inte var där eller stod i nån hiss när strömmen gick!
JayBee
jag var tvungen att hoppa av pendeltåget och byta till tunnelbanan.. jag förlorade typ 20 minuter av mitt liv :)
mindshooter
quote:

jag hade bråttom och var hungrig så var jag tvungen att käka den halvljumma soppan..det var inte särskilt gott!



*PLING*

Dagens i-landsproblem







;)
nekholm
quote:
Originally posted by sipowitz
Förresten, jag har ett minne av att efter det hade varit det stora strömavbrottet i Usa så stod det i tidningarna att en sån sak aldrig hade kunnat hända i sverige... yeah right ;-)


Det sa dom om Finland också, och några dagar senare var hela Helsingfors utan ström :stongue: :haha: :stongue:
reveal
:whip: :whip: :whip: är det enda jag har att säga...

fast EGENTLIGEN har det inte påverkat mig :p
SWE_TRANCE
Har inte ens märkt av det idag, strömmen gick hela dagen på jobbet, här hemma med för den delen :)
Lite strömfall vart det (lamporna blev svagare) men inget märkvärdigt..
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
:whip: :whip: :whip: är det enda jag har att säga...

fast EGENTLIGEN har det inte påverkat mig :p


nej för du stack hem till mig så fort jag fått ström och åt _min_ mat... :rolleyes: fast jag e snäll, så det bjuder jag på.. :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Smekbar
nej för du stack hem till mig så fort jag fått ström och åt _min_ mat... :rolleyes: fast jag e snäll, så det bjuder jag på.. :)


Jo, 3 riskorn och en kant bröd får man la offra så han håller sig mätt för dagen..

Det påminner mig om den gången jag skulle slagga hos reveal, jag hade med mig ett franskbröd att ha som huvudkudde, när jag vaknade var det uppätet...

;-)
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
nej för du stack hem till mig så fort jag fått ström och åt _min_ mat... :rolleyes: fast jag e snäll, så det bjuder jag på.. :)


tack så mkt! :p
du är välkommen hit och äta om du behöver :D

reveal
quote:
Originally posted by sipowitz jag hade med mig ett franskbröd att ha som huvudkudde


låter det bra? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: normala människor kör med kudde, men iofs, vem har sagt att du är normal :p
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
låter det bra? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: normala människor kör med kudde, men iofs, vem har sagt att du är normal :p


ska du säga! det var säkert du som käkade upp det! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement