return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hardstyle-Scul fyller år!
View this Thread in Original format
Glorie
Gratttiiiissss på födelsedagen!
Hoppas du får en kanonbra
dag där nere i Holland!
*kjaaaaaam

Nyx
mindshooter
GRATTIS MANNEN

Hoppas du får en toppenbra dag!!! :D:D:D:D:D:D:):):):):):)
reveal
:D:D:D

Grattis på födelsedagen!!!
Smekbar
grattis som fan :) hoppas du får en härlig dag
NooN
Grattis mannen :)
Vizay
grattis grattis, måste va skönt å bli en ÄNNU större pojke ;)

JayBee
HAP-P-PY BIRTHDAY!
ScuL
Hahaha :D :D :D
Det e kul med bilden

Tackar! :)

Det e kul att se att mina svenska vänner är så omtänksam :D Tack för det :)

Hittils har dagen varit helt okej.. Ikvall ska jag ha fest för min farfar/farmor och mormor/morfar .... Fan kan ni inte bara säga grandma och grandpa :D Har inte gjort nån plan för en fest med min vänner men det kommer snart när jag får min födelsedagens present. ( Har skaffat mig en bredbild-TV :p )
dbl
GRATTIS ELLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Vizay
quote:
Originally posted by ScuL
Ikvall ska jag ha fest för min farfar/farmor och mormor/morfar .... Fan kan ni inte bara säga grandma och grandpa :D


om du vill göra det enklare för dig så kan du säga mor- & far-föräldrar :)
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
GRATTIS ELLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR


eller vadå? eller inte?

hatar när ni skriver sådär :p e fan flera här som gör det här...haha fattar verkligen inte... sjuk pryl....

Vizay: haha vad är det för fel med din bild...störtskön iofs :D


Hoppas du får finfina presenter Scul och att dom håller en Trance Energy i din ära ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement