|
Hardstyle-Scul fyller år!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Gratttiiiissss på födelsedagen!
Hoppas du får en kanonbra
dag där nere i Holland!
*kjaaaaaam
 |
|
|
| Nyx |
 |
|
|
| mindshooter |
GRATTIS MANNEN
Hoppas du får en toppenbra dag!!! :D:D:D:D:D:D:):):):):):) |
|
|
| reveal |
:D:D:D
Grattis på födelsedagen!!! |
|
|
| Smekbar |
| grattis som fan :) hoppas du får en härlig dag |
|
|
| Vizay |
grattis grattis, måste va skönt å bli en ÄNNU större pojke ;)
 |
|
|
| JayBee |
| HAP-P-PY BIRTHDAY! |
|
|
| ScuL |
Hahaha :D :D :D
Det e kul med bilden
Tackar! :)
Det e kul att se att mina svenska vänner är så omtänksam :D Tack för det :)
Hittils har dagen varit helt okej.. Ikvall ska jag ha fest för min farfar/farmor och mormor/morfar .... Fan kan ni inte bara säga grandma och grandpa :D Har inte gjort nån plan för en fest med min vänner men det kommer snart när jag får min födelsedagens present. ( Har skaffat mig en bredbild-TV :p ) |
|
|
| dbl |
| GRATTIS ELLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by ScuL
Ikvall ska jag ha fest för min farfar/farmor och mormor/morfar .... Fan kan ni inte bara säga grandma och grandpa :D |
om du vill göra det enklare för dig så kan du säga mor- & far-föräldrar :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
GRATTIS ELLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
eller vadå? eller inte?
hatar när ni skriver sådär :p e fan flera här som gör det här...haha fattar verkligen inte... sjuk pryl....
Vizay: haha vad är det för fel med din bild...störtskön iofs :D
Hoppas du får finfina presenter Scul och att dom håller en Trance Energy i din ära ;) |
|
|
|
|