|
Monopolnet !!!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
זהו
עזבו אותכם מיאקי טאקי
5-IN -A- ROW
ועוד כל מני דברים
זה הדבר האמיתי:
מ-ו-נ-ו-פ-ו-ל
בעברית....
משהו בסט
יאלה להתחיל טורנירים
http://www.monopolnet.cjb.net |
|
|
| coby |
| עוד משו בשביל להעביר תזמן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אחי יש בעיה יש בעיה בהורדה.... |
|
|
| DjChook |
| הממ לי לא הייתה:) |
|
|
| Sniper |
סעממק דווקא עכשיו בחמשוש הזה אני רואה משו מעניין..
בעע |
|
|
| Hell_Copter |
אני מעביר את הזמן שלי עם פאקמן...
אשכרה התמכרתי לחרא הזה :) |
|
|
| KrazyDJs |
עד לפני כמה זמן עוד הייתי משחק בפוקימון...
כמובן אם הוא היה מחליט לעבוד..
והמונופל באמתנחמד
אבל אחרי משחק אחד של שעה שעה וחצי זה כבר משעמם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני בכלל לא הצלחתי להפעיל אותו משום מה...
אפילו עם הפיקס הזה
:( |
|
|
|
|