return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Dwaze Dagen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ik zeg ook, spaar voor technics. Ik hoor van mensen die ander merk draaitafels gekocht hebben dat ze spijt hebben dat ze geen technics gekocht hebben. Ze hebben geen spijt van de aankoop op zich, er is mee te draaien, maar het verschil met technics is duidelijk merkbaar.
Bovendien is Numark naar mijn weten een merk voor scratch-tafels en heb je dus waarschijnlijk ook een rechte arm. Betekent wel dus ook een hoge torque (goed op snelheid komen), maar offie em ook goed strak op snelheid houdt en of de pitch control zo geweldig is vraag ik me af...
Asperge
Chavez jij bedoelt Stanton, dat is een scratch merk. Numark's hebben gewoon een s-arm. Deze tt's zijn trouwens een van de mindere van numark. Als je toch tt's in deze klasse wilt zijn er betere voor een lagere prijs.
maare vinyls bij de bijenkorf??? op de cd afdeling dan?
Subsonik
Die Numark's zijn HEEL SLECHT! numark maakt goeie tt's, maar dat type is echt pure troep, vorig jaar werd dat ook gevraagd, ook met de actie van de bijenkorf, en toen heb ik er ook wat links bij gezet, moet je even de search gebruiken

die tt's absoluut niet kopen iig
Duke2003
thanks subsonik, dat wou ik ff weten :D oh en die vinyls zijn niet op de cd afdeling maar op de chill-out, in amsterdam is dat helemaal bovenin (nog hoger dan de cd's...)
Asperge
quote:
Originally posted by Duke2003
thanks subsonik, dat wou ik ff weten :D oh en die vinyls zijn niet op de cd afdeling maar op de chill-out, in amsterdam is dat helemaal bovenin (nog hoger dan de cd's...)

thx
Apoptosis
quote:
Originally posted by Subsonik
Die Numark's zijn HEEL SLECHT! numark maakt goeie tt's, maar dat type is echt pure troep, vorig jaar werd dat ook gevraagd, ook met de actie van de bijenkorf, en toen heb ik er ook wat links bij gezet, moet je even de search gebruiken

die tt's absoluut niet kopen iig

IDD... vorig jaar was er precies eenzelfde topic als deze. Toen wilde k misschien ook wel voor een Numark gaan omdat het een bekend merk is en omdat die draaitafels er gewoon smooth uitziet :cool:. Maar toen wees iemand my op DEZE site/forum waar allemaal reviews staan over draaitafels en daar heb k echt ontzettend veel aan gehad!!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by FunkySimon
plaatje

ziet er niet echt geweldig uit..

Als dat geen scratch opstelling is weet ik het ook niet meer hoor :)
robin
mix0r is ook behoorlijk bout
DJ D-Man
Ik heb daar vorig jaar m'n draaitafels gekocht (die numarks dus). Ze halen het natuurlijk niet bij Technics, maar ze zijn goed genoeg om mee te beginnen. Je merkt wel dat je de pitch tegen het einde van de plaat opnieuw moet bijstellen, maar ik denk dat je daar juist wel goed door leert draaien. Maarja, het is een keuze die je maakt natuurlijk. Als je net als ik geen geld voor Technics hebt is dit best een goed alternatief. Hoewel die mixer inderdaad klote is natuurlijk...:rolleyes:
arj1o1
mixer ziet er wel klein uit :D

TranceFool
Ik kom wel eens in de chill-out in Rotterdam maar ik heb daar dus echt nog never nooit niet platen zien staan! Weet iemand of die er wel zijn in de chill-out van Rotterdam? zo ja waar staan ze dan? anders kom ik namelijk voor jan lul :p
Ding Chavez
Weet iemand of die vinyl verkoop in alle bijenkorf filialen is, of alleen in amsterdam??? Ik wil wel ff kijken of er niet nog iets tussen ligt, maar om dan helemaal naar amsterdam te moeten :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement