|
מדריך מוזיקה אלקטונית
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
רציתי לפרסם את זה אתמול
אבל כל ההערות הורסות את זה..
ואני לא יודע אם זה נכון בכלל:p |
|
|
| Scorchio |
פאאאקקקקקקק
אישקור חזררררר!!!!!! |
|
|
| arik |
| לפי דעתי זה קישקוש בייצים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| יוווווווווו אני לא מאמין! יש גירסה חדשההה!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
נחמד לאללה
אתמול כבר ראיתי את זה
ישבתי איזה שעה וחצי
קראתי חלק מהדברים...
נורא נחמד.. |
|
|
| coby |
למה
airwave
ן overdrive
זה לא טראנס ..
טוב לא היה לי כח לקרוא אתזה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by coby
למה
airwave
ן overdrive
זה לא טראנס ..
טוב לא היה לי כח לקרוא אתזה |
תאמת גם לי לא היה כוח!!!! |
|
|
| warpedd_ |
ממש נחמד
נדמה לי שפעם ראיתי גרסא ישנה של זה
תשמעו רגע
אם וכאשר נקים אתר
אנחנו יכולים להסתמך על זה בתור מילון או לפחות להגדרות
נגיד לעברת את המילון |
|
|
| Scorchio |
| חחחח תומר זה מה שניסיתי להציע כל פעם שדיברו על זה אבל האתר היה סגור |
|
|
|
|