return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Nya midway filmen (pg. 2)
View this Thread in Original format
NooN
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan inte nån berätta vad som är fel med texten... förklaring ? :)

Fonten heter för övrigt kimberly och är den jag har använt i alla mina videos sen Trance Energy videosarna... knasbollar där :D

Kimberly är en riktigt sjyst font :)
Tankar filmen just nu, förväntar mig rätt mycket :crazy:
staz
grym film som vanligt.. vor skoj om nån kunde sponsra dig med en proffsigare kamera + ett stativ och lite annan smaskig utrustning så du kunde åstakomma ännu grymmare grejer. :D

kollade igen nu,, fan va illa att man missade, förbannade sjukdomar.. GRYMMA lasrar, sånt kan man stirra sig blind på, vilka effekter... såna lasrar skulle de haft på devotion ;p

damn..
quilly
Kollat på den några ggr till nu.. gillar den skarpt.

Och det är för tusan inget fel på fonterna, tycker det funkar. Jag förstod bara inte varför "skylten" för GTR uteblev??

Hmm, nåja.. mkt stabilt och bra jobbat iaf Stävä!!
JayBee
Jag kanske kan svara på det där med fonterna, inte för att jag bryr mig så mycket men fonterna ser lite inklippta ut eller vad man ska säga. de ser ut som texten på typ nån riktigt B-serie eller nått :) fast texten är ju mindre viktig enligt mig i alla fall :)

staz: jo ioförsig men å andra sidan tycker jag att det är en del utav charmen att man ser att det är filmat ur handen och så :) man vill ju känna sig som en i publiken typ och inte som om det vore en reklam film (sensation filmen är ju rena pampers extra active typ)
ScuL
jag har också sett det :)
snyggt gjort iaf :) ger en bra impression av hur det var.

konstigt ställe förresten man ser trä(d)? på väggarna vafan är det en idrottshal lr nåt? :D
cviper
yes, det var en idrottshall :p

Snyggt gjort film.. verkar nästan bättre än verkligheten :) Framförallt tyckte jag att det såg ut att vara mycket mer folk än jag minns.
Aendy
quote:
Originally posted by dbl
hehehehehe.... hatar att se mig själv på film och bild.. hehe

Har ju inte fått se mig själv på film *sneglar menande åt Steve*. Håller på att tanka filmen nu men känner jag Steve rätt kommer jag INTE att bli besviken. Steve och hans filmer knäcker!
NooN
OMG Steve! :eyes:

Videon var helt underbar! Det känns fan nästan som om man var där!
Låt valet var inte direkt fel heller!
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix) är liksom en utav världens bästa låtar!

Great work!
Aendy
s sake... vilken enorm film... och jälar vad jag hade velat vara där, ser ut som GOTT om utrymme att gå loss på. Dessutom verkar Gielen ha varit på riktigt gott humör... gillar fett att han står och studsar med publiken. Steve... you da man!
St_Andrew
WOW, WOW, WOW! fet film steve! sjuuukt bra jobbat! fett me cred till dig! :D :D :D

montana
stev, bra redigering, men det blev för mycket "strobing" under vissa ställen, blev lite jobbigt att titta på (jag såg den i natt, och jag var trött, jag får nog se om), men bra låtar, bra bilder på brudar. allt bra, förresten vad är den gielen säger/signalerar till dig när han lägger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig")
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by montana
stev, bra redigering, men det blev för mycket "strobing" under vissa ställen, blev lite jobbigt att titta på (jag såg den i natt, och jag var trött, jag får nog se om), men bra låtar, bra bilder på brudar. allt bra, förresten vad är den gielen säger/signalerar till dig när han lägger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig")

Nej han menade mer som "It´s murder on the dancefloor"
Var Stonefield som filmade just den sekvensen så vi har snackat om just de... :)

Tack för all creds :) De värmer ska ni veta... Filmen är precis så som den ska va ! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement