| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
תשמעו..
אני פה לביקור קצר ואז יש מצב סביר שאני לא אהיה פה שבועיים ככה
וואלה מתגעגע..
אם יש איזה מישהו באיזור עמק חפר אני מבטיח קפה עליי
ומחפש מישהו שבסכום סמלי מוכן לצרוב לי 3 דיסקים בחודש
אחד של דיפ ופרוג האוס
אחד של הארד טראנס
ואחד של אפליפטינג
וואלה אני אוהב אותכם..
נתראה בשמחות. |
ישמן, אני מצידי מוכן לצרוב לך 10 דיסקים בחינם, מה אתה מזכיר לי פה כסף??? כולם פה חברים
קיצר צור קשר, תגיד לי מה אתה רוצה ואני צורב לך, ודיר באלק אתה מזכיר לי כסף למה אני אוכל אותך :D |
|
|