return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ביקור קצר.
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
תשמעו..

אני פה לביקור קצר ואז יש מצב סביר שאני לא אהיה פה שבועיים ככה

וואלה מתגעגע..

אם יש איזה מישהו באיזור עמק חפר אני מבטיח קפה עליי
ומחפש מישהו שבסכום סמלי מוכן לצרוב לי 3 דיסקים בחודש
אחד של דיפ ופרוג האוס
אחד של הארד טראנס
ואחד של אפליפטינג

וואלה אני אוהב אותכם..

נתראה בשמחות.
itamarsan
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
תשמעו..

אני פה לביקור קצר ואז יש מצב סביר שאני לא אהיה פה שבועיים ככה

וואלה מתגעגע..

אם יש איזה מישהו באיזור עמק חפר אני מבטיח קפה עליי
ומחפש מישהו שבסכום סמלי מוכן לצרוב לי 3 דיסקים בחודש
אחד של דיפ ופרוג האוס
אחד של הארד טראנס
ואחד של אפליפטינג

וואלה אני אוהב אותכם..

נתראה בשמחות.

ואאללה אחי איך עבר החג ?!?!?!!
אני מקווה שטוב כי אתה תגעגע לחג הזה:D :D :D :D :D :D
Sm0keMachine
פשייי..באסה לעשות את יום כיפור בצבא....

תזכיר לי מה אתה עושה?:conf:
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
פשייי..באסה לעשות את יום כיפור בצבא....

תזכיר לי מה אתה עושה?:conf:


שנת שירות..

ודוגרי היה לי חג סבבי
ניצלתי את מעמדי כמפיק רדיו לשעבר כדי להכנס חינם למסיבות
הייתי בכמה רייבים
וסה"כ היה נפלא.
Hell_Copter
מניאק נצלן... :)
זה שיטה טובה ככה להכנס למסיבות... :D

חג שמח ושנה טובה אח שלי...
תעשה חיים בזמן שאתה לא פה :)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מניאק נצלן... :)
זה שיטה טובה ככה להכנס למסיבות... :D

חג שמח ושנה טובה אח שלי...
תעשה חיים בזמן שאתה לא פה :)


אני יודע.

תודה.
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
תשמעו..

אני פה לביקור קצר ואז יש מצב סביר שאני לא אהיה פה שבועיים ככה

וואלה מתגעגע..

אם יש איזה מישהו באיזור עמק חפר אני מבטיח קפה עליי
ומחפש מישהו שבסכום סמלי מוכן לצרוב לי 3 דיסקים בחודש
אחד של דיפ ופרוג האוס
אחד של הארד טראנס
ואחד של אפליפטינג

וואלה אני אוהב אותכם..

נתראה בשמחות.

ישמן, אני מצידי מוכן לצרוב לך 10 דיסקים בחינם, מה אתה מזכיר לי פה כסף??? כולם פה חברים


קיצר צור קשר, תגיד לי מה אתה רוצה ואני צורב לך, ודיר באלק אתה מזכיר לי כסף למה אני אוכל אותך :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement