|
Altijd wat te kankeren
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Wat vinden julie der van? Zeg n iet dat je m nie snapt :p
Vriend van mij heeft dat ff gefixt :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Leuke pic, maar daar houdt het wel bij op... Het klopt allemaal wel wat er boven staat. |
|
|
| -=WVG=- |
| Niet echt leesbaar, maar wel leuk :) |
|
|
| Optimus Trance |
| ik kan t amper lezen....:( |
|
|
| Optimus Trance |
oooohhhh, ik snap m al:D:D:D
ik kon m nu pas lezen, hij ladde het onderschrift nie:D |
|
|
|
|