return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Technostate!!
View this Thread in Original format
Xplorer76
Torsdag den andra oktober så är det dags igen för den succestardade
Technoklubben Technostate, vid premiären den 18/9 så kom runt 400 personer
och lovorden var många. Vi bäddar som sist upp med en grym line up eller vad
säjs om Krumelur live på övre planet eller Tobias Von Hofsten nere i
källaren, uppe spelar även Tege vs Brunner och som vanligt spelar våran
resident Hulk nere i källaren.

Info: Torsdag 2/10 2003
Källaren Diana
2200-0300
pris 100 kr

Uppe Live: Krumelur

Dj:s Uppe Tege vs Brunner
Nere Tobias Von Hofsten
Hulk (resident)
mindshooter
JAg var där sist när Hux flux lirade...det var grym musik på Psy golvet men jag drog ganska fort eftersom värmen och trycket från folkmängden gjorde det nästan outhärdligt... Dianas källare är verkligen ingen danslokal....sjysst fest dock :)
staz
ventilation är a&o på dansklubbar, därför låter inte detta speciellt lockande för min del, musiken i all ära.
Xplorer76
Vi vet om problemet med värmen, så tills på torsdag om allt går som det ska så kommer det finnas feta fläktar....
Xplorer76
Fläktar är fixat nu....

Om ni har bra namn på andra Techno/psy trance djs ni vill se så kan ni posta det....
Vi har bra namn som kommer........
Ses på Torsdag.
mindshooter
quote:
Originally posted by Xplorer76
Fläktar är fixat nu....

Om ni har bra namn på andra Techno/psy trance djs ni vill se så kan ni posta det....
Vi har bra namn som kommer........
Ses på Torsdag.


Bra initiativ!! :)

Ska jag säga till alla som bangade p.ga värmen
lonne
Låter intressant ! Det var längesedan jag hörde psy ute : =)
Vizay
quote:
Originally posted by Xplorer76
Om ni har bra namn på andra Techno/psy trance djs ni vill se så kan ni posta det....


jag bangar ju aldrig på å lira ;) fast vem tusan vill se mig lixom :p


nae men en liten fråga, hur läng ekommer klubben köra? :) (asså inte tid utan när e sista datum osv?)
Xplorer76
quote:
[nae men en liten fråga, hur läng ekommer klubben köra? :) (asså inte tid utan när e sista datum osv?)


Allt beror på er kära gäster, så länge det kommer bra med folk så kör vi på, ökar folket byter vi lokal.
Kan ju säga att det är svårt att få en bra lokal helg tid.
Mer namn på DJ.s tack.

Ses i kväll.
AC.
Värmen var lite väl i överkant förra gången men vad f... Det är ju källaren man ska vara. Hulken lirade tokigt fett senast! Bla spelades Mauro picotto - we're back.

Ni kan ta dit Henrik B som lirade på devotion i lördags. Tyckte han lirade riktigt skön musik, dessvärre blev det inte så mycket dansa för min del då. Vill gärna höra han igen!


Kommer inte ikväll tyvärr.

Xplorer76
Henrik B kommer den hmmm 16:e oktober blir det va??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement