return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ID på låt från Devotion?
View this Thread in Original format
AC.
Min vän fängade denna låt på film och är väl intreserad av vilken det kan vara.

Här hittar ni filmsnutten: Klick!


(Någon som kan rekomendera ett program för att klippa ut ljudet från filmen?)
Glorie
ösig låt :) hoppas nån kan svara.. fråga på ID-forumet? :)
zamson
testa virtualdub (sök på google)... och här kan du nog få bättre tips...

http://www.tranceaddict.com/forums/...hp?s=&forumid=2
AC.
Tänkte bara berätta att jag nu fått reda på vilken låt det var med stor besvikelse efter fått höra den igen, levde inte alls upp till förväntningarna
Ta en titt här för att få se vilken det är:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=picotto
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement