|
MSN down?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
tis nu 4:20 ofzo :)
trustuuuuh
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| DJ_Siesta |
| heu, msn werkt weer en ik heb m'n lijstje nog |
|
|
| TranceFool |
| JIPPIE, bij mij doet ie het ook weer met mn hele lijst erbij |
|
|
| -=WVG=- |
| Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus :rolleyes: ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus :rolleyes: ;) |
mmm, hij deed een paar dagen ff moeilijk...Maar nu dut ie ut weer... |
|
|
| Miss Proximus |
| Bij mij nog steeds nix......zuuuuuucht :( |
|
|
| New Wave |
| wat een geklooi met die MSN......hij doet het bij mij ook niet............ |
|
|
| Kartikeya |
kut msn
ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..
kom ik dus weeer terug online is WEER IN ALLES WEG!!!!!!
IN HELL:mad:
Greeetz,
K A R T |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
kut msn
ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..
kom ik dus weeer terug online is WEER IN ALLES WEG!!!!!!
|
Ik ben van de oude garde MSN'ers, ik heb het al ongeveer vanaf het begin. Je kunt me dan ook zien als een soort trendsetter. Maar ok, wat ik dus wilde zeggen...in al die tijd heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ik snap ook echt niet hoe dat mogelijk is...twee keer nog wel, zeeerrrr vreemd :confused: |
|
|
| Nastra Azzurro |
bij mij werkt alles nog
heb nog alles
was alleen korte tijd down maar nu is ALLES GOED |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik ben van de oude garde MSN'ers, ik heb het al ongeveer vanaf het begin. Je kunt me dan ook zien als een soort trendsetter. Maar ok, wat ik dus wilde zeggen...in al die tijd heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ik snap ook echt niet hoe dat mogelijk is...twee keer nog wel, zeeerrrr vreemd :confused: |
Ahhhh dat ben ik ook :D:D:D
een trendsetter :p
Ennuh nix fout bij mij MSN up en running en hele lijst compleet nu
gewoon mazzeltje denk ik (alle masters sparen ze :p:p:p)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
(alle masters sparen ze :p:p:p) |
vrij duidelijk |
|
|
|
|