|
מלחמת ההורדות!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
קשה לי להאמין שדבר כזה יגיע להאב...
סך הכל זה לא פיר 2 פיר פרוגרם...
יענו צריך שם משתמש וסיסמה בשביל להכנס לכל האב... ואלא אם כן אתה בפאבליק האבס קשה לי לראות אותם מגיעים לשם...
זה לא פתוח לקהל הרחב וגם מי שמוריד את התוכנה זה לא אומר שהוא יכנס ישר אז גם אם זה יגיע להאב יקח לזה ים זמן... זאת דעתי לפחות...
אין יותר מדי מה להגיב בקשר לנושא...
אני אישית חושב שריאא לא בסדר למה הם סתם הולכים ותובעים אנשים... אם הם מחפשים כסף, זאת לא הדרך!!
אז נכון שהם מפסידים כסף כאשר לא קונים דיסקים, אבל פאקינג שיט, מי יקנה דיסקים מהם אחרי שתובעים אותו?????!!?!?!?!?!?!??!!?#??!$!#$?%!?@#$!#$^?%^&?$&^? |
|
|
| ADiSH |
בשביל שם משתמש וסיסמא אתה יכול פשוט להירשם..
אבל לא נראה לי שזה יגיע לכאן |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
על מה הם בוכים, הם לוקחים מחירים מופקעים על מוזיקה שישאו בתוצאות, וכמו רועי אמר יקח להם זמן להגיע לתוכנות "קטנות" כמו דיירקט קונקט
אבל ברגע שזה יגיע, תבוא תוכנה חדשה |
|
|
| AnthemFreak |
אם הם רוצים לחסל את כל ההורדות של השירים וזה שירדפו אחרי הקבוצות שחרור ויסגרו את כולם
ככה לא יגיעו שירים לאינטרנט
ואם יגיעו אז ממש קצת |
|
|
| Scorchio |
זה לא יגיע לפייל שארינג כי מי שלא רשום מאז חודש מסויים לא יכול בכלל לראות את החלק הזה.
ולהאב אני בספק.
ולמרות שאני קונה דיסקים
דיסק אחד עולה 90 שקל אז מה הם מצפים שאנשים לא יורידו? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ולחשוב שעל כל דיסק שאתה קונה מחנות ב-90 שקל - האמן בקושי רואה מזה דולר!
סעמק! אם הם רוצים למכור דיסקים - הם צריכים להוזיל את המחירים! תבועה של אנשים סתם תגרום למחאה נגדם, תביעות משפטיות נגדם, ובסופו של דבר החברה תקרוס....... ככה אני חושב לפחות.....
הם פשוט לא קולטים שהפיתרון הוא הרבה יותר פשוט!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
אחחחח האמריקאים האלה..... תובעים על כל שטות!
מצידי תקראו לי גזען אבל זה נכון! |
|
|
| coby |
אין מצב שזה מגיע להאב..
הם רק מתמקדים בכל התוכנות הגדולות כמו קאזה ...
דוגי בפופ ובטראנסים זה מזה שונה .. בגל הערוצים של המוסיקה וברדיו אפשר כל הזמן לשמו את כל השירי פופ החארות האלה ואז לקנות תדיקסים שלהם
ומה אם טראנס ? .. אין לנו איפה לשמוע חוץ מבאמ פי שלוש.. אנשים שומעים אוהבים והדי ג'יים קונים תתקליטים.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אם הם רוצים לחסל את כל ההורדות של השירים וזה שירדפו אחרי הקבוצות שחרור ויסגרו את כולם
ככה לא יגיעו שירים לאינטרנט
ואם יגיעו אז ממש קצת |
כל התביעות האלה אחי לא בגלל שאתה מוריד אמ פי 3...
אלא בגלל שאתה נותן לאחרים להוריד ממך!!!!
משהו בסגנון הזה...
שיש לך יותר מ 1000 קבצים שאתה משתף עם אחרים... |
|
|
| KrazyDJs |
riaa - really idiot american s :D
הם לא יגיעו..
ו
mp3 long live foreva
זה מה שיש לי להגיד |
|
|
|
|