|
שלום רב, אני מדמחניק שנה א' :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
זה לא נחשב לעתודה, אתה לא יוצא עם תואר אקדמאי
אלה תואר טכנאי
ופלוסטר
לא רוצה לבאס אותך אבל אומרים שעתודאיסטים לא הכי מקובלים באוניברסיטה
:D
בכל מקרה בצלחה!!
וכמה יש לך פסיכומטרי? |
א' כל אחרי יג' זה תואר טכנאי,
אבל אחרי יד' זה תואר הנדסאי
אז אני מבקשת...ההמנון... !:toothless
וטיטי אחי צודק זה גם עתודה נראה לי אבל זה לא עתודה אקדמאית זה מסלולים שונים
עכשיו כן, שמעתי על זה שעתודאים לא הכי מקובלים באוניברסיטה חחח אני מקווה אני אסתדר
:p
פסיכומטרי שאלת....
עשיתי שניים
בראשון הוצאתי 675
ובשני 692
ולשניהם חרשתי כמו מטורף
:eyespop:
,ואז מה הכי מצחיק שלפי החישוב מצרף יש לי כאילו 707 או 715 משהו כזה
תלוי באיזה אוניברסיטה נראה לי
:conf:
אז סתם עשיתי את הפסיכמוטרי השני
(הראשון היה חובה בשביל העתודה כל מקרה)
ואם סתודנטים גדולים ירביצו לי וינעלו אותי ערום בפקולטה למדעים מדוייקים,
אני אקרא לרועי והוא יראה להם מזה!!!:nervous:
:nervous: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
זה לא נחשב לעתודה, אתה לא יוצא עם תואר אקדמאי
אלה תואר טכנאי
|
אז מה זה נחשב ????????
בוא נשמע |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה שיהיה לך במזל אחוק!!
ממה שהבנתי זה דיי מסדר לך את החיים, אתה הרי יוצא עם תואר אקדמאי בגיל צעיר אחרי השירות הצבאי... הלוואי עלי
:rolleyes:
בהצלחה שיהיה לך...!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by TTman
אז מה זה נחשב ????????
בוא נשמע |
כמו שפלוסטר אמר
יג - תואר טכנאי
יד - תואר הנדסאי
(למרות שעל יד אני לא סגור, אני יודע רק על יג)
זה לא כמו שאתה לומד 3 שנים באוניברטיסה ויוצא עם תואר ראשון ואז אתה נחשב לאקדמאי...
ופלוסטר
היה לך ממוצע בגרויות גבוה?
כי הפסיכומטרי הוא לא כזה גבוה (יענו גבוה, אבל עתודה נדמה לי צריך יותר... לא?)
אגב אני מחר ניגש לפסיכומטרי
אם אני אקבל מעל 600 אני יהיה שמח... חחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
כמו שפלוסטר אמר
יג - תואר טכנאי
יד - תואר הנדסאי
(למרות שעל יד אני לא סגור, אני יודע רק על יג)
זה לא כמו שאתה לומד 3 שנים באוניברטיסה ויוצא עם תואר ראשון ואז אתה נחשב לאקדמאי...
ופלוסטר
היה לך ממוצע בגרויות גבוה?
כי הפסיכומטרי הוא לא כזה גבוה (יענו גבוה, אבל עתודה נדמה לי צריך יותר... לא?)
אגב אני מחר ניגש לפסיכומטרי
אם אני אקבל מעל 600 אני יהיה שמח... חחחח |
א' כל בהצלחה לך מחר!!!
ב', כן היה לי ממוצע בגרויות גבוה ... |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
זה לא נחשב לעתודה, אתה לא יוצא עם תואר אקדמאי
אלה תואר טכנאי
ופלוסטר
לא רוצה לבאס אותך אבל אומרים שעתודאיסטים לא הכי מקובלים באוניברסיטה
:D
בכל מקרה בצלחה!!
וכמה יש לך פסיכומטרי? |
בעקרון זה נכון, אבל המצב הנוכחי במדעי המחשב באוניברסיטת ת"א הוא שיש יותר עתודאים מסטודנטים... |
|
|
| Sniper |
מצטער על האיחור אחי
אבל שיהיה בהצלחה:] |
|
|
| Eitan E |
פלוסטר לכמה זמן אתה צריך לחתום קבע כדי להיות מדמחניק
?
אני הנדסאי אלקטרוניקה י'ד וחתמתי ל שנה וחצי משהו כזה ואני מאוד מצטער על זה. אף על פי שמשחררים עתודאים טכנולוגים מקבע
למרות זאת עתודאים אקדמאים הצבא בדרך כלל משאיר אותם שלוש שנים או יותר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Eitan E
פלוסטר לכמה זמן אתה צריך לחתום קבע כדי להיות מדמחניק
?
אני הנדסאי אלקטרוניקה י'ד וחתמתי ל שנה וחצי משהו כזה ואני מאוד מצטער על זה. אף על פי שמשחררים עתודאים טכנולוגים מקבע
למרות זאת עתודאים אקדמאים הצבא בדרך כלל משאיר אותם שלוש שנים או יותר |
אני חותם 3 שנים :sadgreen: ...
ואחי אני מבין למה אתה מצטער על זה, כי בדרך כלל השיבוץ של מהנדסי אלקטורינה בצבא הוא בכלל לא קשור למו"פ
(מחקר ופיתוח)
משום שהצבא כמעט ולא מפתח שום דבר שעוסק בחומרה,
התעשייה הבטחונית וראפ"ל וכל אלה הם אלה שמפתחים,
הצבא שולח בדרך כלל עתודאים כאלה ללוות פרוייקטים של התעשייה שזה לא טוב כמו שזה נשמע..
:\
מה כן , המקצוע שלך יותר רווחי בשוק האזרחי,
מהדסי אלקטוניקה מרוויחים בממוצע כ2000 שקל יותר לחודש ממפתחי תוכנה
:wtf:
אבל למזלי הצבא כן עוסק הרבה בפיתוח תוכנה,
ואני מקווה ישבצו אותי למקום טוב אחרי הלימודים....
וגם בכלל זה מקצוע שמעניין אותי גם בשוק האזרחי ככה שבינתיים אני אופטימי..
(חוץ מהעובדה אולי שאני בסוף לומד ליד הבית ולא בב"ש כמו שלפעמים מאוד רציתי)
ואלעד אחי תודה!!
| quote: | Originally posted by hangover
בעקרון זה נכון, אבל המצב הנוכחי במדעי המחשב באוניברסיטת ת"א הוא שיש יותר עתודאים מסטודנטים... |
מי אמר לך כזה דבר??... |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Flotser
מי אמר לך כזה דבר??... |
אף אחד לא אמר לי
ראיתי בעיניים שלי
השנה סיימתי את התואר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by hangover
אף אחד לא אמר לי
ראיתי בעיניים שלי
השנה סיימתי את התואר |
וואלה?
:eyes:
כל הכבוד אחי!
אתה מרוצה מהתואר??
אתה עכשיו אחרי\לפני צבא?
ואני צריך כנראה לדבר איתך
ב
icq:crazy: :wtf:
73847755 |
|
|
| KosmiK-G8 |
בוינה התגובה שלי היא באיחור אטומי... אבל שיהיה..
בהצלחה מיכאל
ו..... אני עובד 2 מטר מהאוניברסיטה אז אתה יכול לקפוץ לבקר אותי
אני מאבטח בקניון רמת אביב בשבוע שאני לא בבסיס...
דבר איתי באיי סי קיו אם בא לך
76128663 |
|
|
|
|