return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
משהו מוזר
View this Thread in Original format
ronsh
בשנת 2002 .. שבועיים לפני יום העצמאות יצא טראק בשם
HUMAN EVOLUTION - HATIKVHA

...
לפני שבוע וחצי..שוחרר אותו טראק רק תחת השם של רוברט גיטלמן...

מה נסגר??למישהו יש מושג?
coby
מוזר

אני ישאל את רוברט...אפילו שלא ראיתי שחרור כזה

תרשום תשם המלא של השחרור
GLoBaL-MUZiK
Robert_Gitelman-Hatikva-Promo-CDS-2003-EVS
זה השיחרור של רוברט, אבל שימו לב לקבוצת שיחרור, אולי הם עשו את הטעות, אני לא יופתע אם כן
Hell_Copter
הקבוצת שחרור הזאת היא קבוצה שסתם משחררת פייקים והרבה זבל...
אז עם כל הכבוד זה סתם פייק ששוחרר בשביל שהם יראו שיענו הם משחררים
אין יותר מדי מה לדבר על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement