return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
NYE @ Aria ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
j@y
quote:
Originally posted by rongerabbit
hmmm, I think Mauro would do a better job ! :)

ever seen chris live?

way better dj, entertainer
best dj ive seen...seein him his like watching a show!
Dj Nacht
I enjoyed Mauro twice as much as Liebing man. Mauro track selection I find is way better.
j@y
quote:
Originally posted by Dj Nacht
I enjoyed Mauro twice as much as Liebing man. Mauro track selection I find is way better.

well
i dont know what to say!:conf:

chris was the highest level i could exspect from a dj each time i saw him

well thats imo

mauro was good too but damn!! omg for a techno fan chris is the nirvana!
Jpx
for a party Chris is WWWAAAAAYYYY better than Mauro
for Skills he is WWWAAYYYY better than Mauro
Track selection is about taste so....

Chris would be AWESOME ( but i am really not expecting him to play at Aria on NYE:( )
Mike_B
I think mauro's track selection is much more original and much more my taste. however chris is a damn good DJ.
But mauro still throws a better party for myself cause i like his stule better
le castrateur
ive seen Mauro 4 times and yes he is a really good Dj, but compared to Chris, that i saw only one time, i can say Liebing is much better entertainer, as much more skills than Mauro, and his track selection was in awesome, i mean, much more original, he played his version of Seven nation army:eyes: :eyes: :eyes: and he was way more hard than Mauro, that plays track i knew much more then Chris'.....
I prefer Mauro's production, they are maybe the best track i heard, like his remix of Clocks or New Time New Place that i really think is an innovation in Techno music....Chris stuff is more predictable always very hard, but thats just my opinion.... lets say i would fukin enjoy a night with both! Mauro always looks tired not enough into it, i would never see him jumping 3 times on the side of the booth!
Jpx
WTF???

mauro being more original than Chris???
Am I dreaming??
j@y
quote:
Originally posted by Jpx
WTF???

mauro being more original than Chris???
Am I dreaming??

cheak jeepengonde vien
les remix de chris son débile
mais bon ces tounes son pas toujours debile la c linéaire en caliss
ya des exception genre american madness mais bon ces tounes a lui son pas nice a ecouter toute seule

mauro ces tounes son bin plus accesible c pas toujours dan le meme style

mais bon je nierai jamai que chris a au moin 10 foi plus de skills que mauro pour mixer
Jpx
2X WTF

c quoi le rapport avec loriginalité du tracklist???
pcq mauro ya des meilleurs tracks veut pas dire que ses tracklists sont plus originaux?!!

( pcq chu daccord que les tracks a chris ne sont pas toutes débiles mais still ya 3rd anniversary, American Madness, Invader, son remix de blood angel, son remix de Seven nation army, etc...)
fastmp3
je vais decevoir plusieurs d'entre vous mais je dois avouer que Mauro est plus "facile" a écouter , Liebing aprés 1hr ca devient monotone (c'est comme Carola aprés 4h)

Jpx
quote:
Originally posted by fastmp3
je vais decevoir plusieurs d'entre vous mais je dois avouer que Mauro est plus "facile" a écouter , Liebing aprés 1hr ca devient monotone (c'est comme Carola aprés 4h)

BLASPHEME!!:eek:
fastmp3
blasphoomenen !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement