return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
har d tradit
View this Thread in Original format
bonne
Har nyligen kommit tebax till Svea-rike efter goa år nån annanstans o undrar om någon känner till bra fester i Skåne/Köpenhamn?
SteveTranz4ever
Tjena tjena.... välkommen hem till Sverige och välkommen till den svenska delen av TA mer länt som SWETA :)

Vet inga fester i Danmark...umm menar Skåne trakten men vi har fler filurer här på SWETA som har full koll... kan stolt berätta att vi även har DJ Irish som huser här till å från :)


Glöm inte skriva in dig i "Svensla folket"
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874


..// Steve :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement