| SteveTranz4ever |
Tjena tjena.... välkommen hem till Sverige och välkommen till den svenska delen av TA mer länt som SWETA :)
Vet inga fester i Danmark...umm menar Skåne trakten men vi har fler filurer här på SWETA som har full koll... kan stolt berätta att vi även har DJ Irish som huser här till å från :)
Glöm inte skriva in dig i "Svensla folket"
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874
..// Steve :) |
|
|