return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Politiktråd, ja eller nej?
View this Thread in Original format
mindshooter
På senare tider så har forumet ändrat rätt mycket inriktning, många nya människor och mycket åsikter.

Framförallt har det startats mycket Off-topics och annat som inte har med Trance att göra. Själv är jag aktivt deltagande i många av de politiska diskussionerna då jag finner det stimulerande att utbyta argument med folk jag knappt känner.

Jag förstår dock att många inte gillar detta, men tackar för att det inte varit en massa tjaffs om det. Detta är ett Trance forum och ska fortsätta med det. Det ska skrivas om fester och låtar. Inte om feminism och bilar ;)

Därför är min idé att vi startar upp en Politik tråd, där kan ventileras åsikter om EMU och feminism, rasism, hip-hop och annat dåligt (haha näe skoja bara inte starta nån diskussion :p)

Hur som hellst kanske det vore en bra idé, klotterplanket kommer finnas kvar såklart för att snacka skit (i viss utsträckning) och även Partydrog tråden kommer stanna som den är då den är så pass aktiv.

How about it?
reveal
Att samla allt under en tråd gör att det inte går att hålla isär diskussionerna, eller ens hålla igång dem. Personligen hade jag förmodligen inte ens orkat sätta mig in i tråden. Som det är nu kan man välja vilka diskussioner man vill deltaga i, därför röstade jag "Nej, låt oss behålla det tråd för tråd". Tack för mig. :)
dbl
körde på ingen politik alls.. hatar verkligen politik.
kan visserligen vara kul lite då och då att få babbla om det, men för mesta delen så brukar jag inte lägga mig i sådana diskutioner
reveal
quote:
Originally posted by dbl
körde på ingen politik alls.. hatar verkligen politik.
kan visserligen vara kul lite då och då att få babbla om det, men för mesta delen så brukar jag inte lägga mig i sådana diskutioner

Därför jag tycker det är bra med olika trådar, då kan man som sagt välja vilka diskussioner man vill deltaga i, allt från ingen till alla. De trådar som har varit störst och mest intressanta här på svenska delen har oftast varit trådar som i viss mån haft "politisk anknytning". Dessutom tror jag inte på ett generellt förbud mot en viss typ av trådar. Men men, alla kan ju inte tycka likadant :)
SteveTranz4ever
De här var den mest svåra fråga faktiskt då det ligger långt ifrån min verklighet och jag är mest insnöad på diskussioner om trance/fester (typ) i detta forum.... men jag tycker ni gör som ni vill... så länge man slipper se "Trådstarter al´a T.nu"
St_Andrew
har oxå tänkt tanken. jag tycker det e grymmt kul o diskutera o jag känner att jag fått ut en hel del av vissa diskutioner här men ibland känns det oxå som om andra bara tycker det e jobbigt. vi kan ju testa o ha en politik tråd men jag tror inte att det blir så lätt att hålla iordning på allt. Men vi kan ju försöka att hålla oss ifrån att diskutera för mkt i trance trådar iaf...
quilly
Skapa gärna en tråd för det, skönt att ha det på ett ställe. KOmmer för övrigt hålla mig långt ifrån den.. :clown:
chjo
Varför inte hålla oss till ämnet i möjligaste mån. Om det nu är nödvändigt med politik-snack så gör en tråd för det?!?!
JayBee
jag har inte varit så super aktiv inom politik snacket men jag röstade ändå ja därför att jag tycker att de som vill snacka om det ( och det finns alltid nån som vill ;) ) borde få göra det, jag kanske själv vill nån gång oxo :) som sagt det kan ju vara givande och ännu en gång så påminner jag migsjälv att detta förutom ett trance forum oxo är "svenska delen" och där borde man få prata om 50% trance 50% annat. då blir det avslappnat och skönt. man vill ju inte behöva gå igenom sina kontrakt och deklerationer för att veta om man kan skriva en tråd/post liksom. men att ha allt samlat på ett ställe låter som en bra ide! om den funkar får man se, men jag är villig att ge den en chans :)
mindshooter
Blev en väldigt splittrad omröstning...ska se vad dom andra säger...
Vad jag kan säga på rak arm är att det kommer bli svårt för mig att lämna politiken tråd för tråd om det finns många som röstar för "ingen politik alls" då detta faktiskt är ett Trance forum. Det borde inte myllra av OT topics, även om jag inte är en av dom som klagar... vi får se vad som händer...

Glorie
Politik i all ära... MEN det e citat-tråden jag retar upp mig på. OBS första inlägget! (Feministdiskussionen säger jag inget om, för jag lägger håller mig utanför diskussioner jag inte vill diskutera i.)

Det e sånt som borde bannlysas, dumma inlägg. Tyvärr går det inte att göra nåt åt.

Min förhoppning är bara att det kommer vara främst ett tranceforum. Det e därför ja e här. De personer som jag tycker om här, har jag kontakt med utanför forumet. (icq etc.)

men men, man vet ju aldrig vad framtiden har i sitt sköte.. eller nåt.

en tråd att samla allt i, kommer inte funka... av samma orsak tidigare talare har yttrat.

tja.
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
De personer som jag tycker om här, har jag kontakt med utanför forumet. (icq etc.)

snyft... tycker du inte om mig... ;)

hehehe...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement