|
Sony portable cd writer EN cd EN Mp3 speler
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
http://www.sony-cp.com/_E/Products/...elay/index.html
Zjek it out!
Best chill hoor!
Kost: 1035.. aardig wat geld ;) maar je hebt er wel een brander discman en mp3 cd speler voor..
de specs liege er ook niet om...
Op of aanmerking?? Oohs en aaahs? Post maar |
|
|
| -=WVG=- |
Aaaaah...:)
Oooooh...:)
Idd veel geld, maar je krijgt er ook wel kwaliteit voor terug lijkt me... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Lache, alleen nu nog ff wat sneller maake die zooi!!! |
|
|
| Dj Lex |
| Ja 4x schrijven is nog niet echt super snel, maar ziet er erg gelikt uit iig. In de toekomst worden die dingen zeker weten sneller, dat kan niet anders |
|
|
|
|