return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Old-School (en: Leidens Ontzet)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Nog mensen naar Leidens Ontzet geweest gisteren?
Ikke wel! Was erg gezellig!
Maar wat het mooiste was van alles (en waarom ik deze thread eigenlijk dus maak), is dat er ineens veel 'oldschool' platen werden gedraaid! Niet door Roog, die ook iets verderop stond te draaien, maar gewoon door een of andere huis tuin en keuken dj die na een bandje het publiek even warm mocht houden.
4 superplaten kwamen voorbij:

DHS- The House of God
Age of Love - Age of Love
Moby - GO
Apotheosis - O Fortuna

Daarna draaide Dj Devious (die na Roog draaide) nog wat oldschool op een ander plein ernaast. Ik van: WHAT THE ? Sinds wanneer wordt dat weer gedraaid?

Ik mis altijd de oldschool feestjes, en ben op zoek naar ECHTE oldschool feesten. Niet thunderdome werk van 95 enzo, maar 92-93 werk, zoals de nummers die ik noemde.
Weet iemand nog dat soort feesten?
En luisteren jullie nog wel eens naar muziek uit de 'begintijd', of toen je net in contact kwam met housemuziek? (en nu wil ik geen Marusha en Dune ofzo horen, dat is geen oldschool).


btw was nog bij de Bijenkorf in Den Haag, echt alle goede platen waren al weg bij de dwaze dagen. Heb 1 dazzle album sampler meegenomen.

Greetz,
SnuggLe
jploveparade
Zeg je oldschool dan zeg je Multigroove(.nl)
Switch
Verkrachtingen tijdens Leidens Ontzet

HOE gezellig was het? :D
Yarnie
juh het was wel leuk......2 dag helemaal naar de klote (Y):thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement