|
Dance Department Tune
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Voor de mensen onder ons die doordeweeks nog wel eens naar 538 luisteren. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet dat tijdens de aankondiging van Dance Department wordt gedraaid? Ik hoor het al een aantal weken voorbij komen. Het is een breakbeat track met een hele vette synth.
Lekker duidelijk :p Maar misschien dat iemand het weet. Als ik een sample kan vinden post ik die wel ff. |
|
|
| Jappio |
| hoor ik hier een stemmetje.. LEKKER BELANGRIJK muahahahahahahaha |
|
|
| Djeebie |
Bedankt :)
Echt vette plaat, alleen toch iets minder breakbeat dan ik dacht :p |
|
|
| arj1o1 |
| als we dan toch bezig wat is de 2e tune ui t de radiocmmercial van ferry right of way |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Jappio
hoor ik hier een stemmetje.. LEKKER BELANGRIJK muahahahahahahaha |
weer niks te doen Jasper? :D |
|
|
| TranceFool |
toen ik dat nummer voor het eerst hoorde dacht ik echt wtf is dit.....
maar hijs idd erg vet :D :D |
|
|
| AlFerox |
| hehe, die gozer (t.raumschmiere) is echt helemaal gestoord! met koningenacht trad hij op in de las palmas tijdens sweatboxer.. echt nog nooit zo een leip gezien! :toothless |
|
|
| babbel |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als we dan toch bezig wat is de 2e tune ui t de radiocmmercial van ferry right of way |
dat is right of way |
|
|
| JunKX |
| Echt lekker plaatje dat! Sven Vath draaide hem op ML & Mauro Picotto draait hem ook regelmatig (zoals op Decibel Outdoor) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by babbel
dat is right of way |
k bedankt had m nog nooit gehoord :p |
|
|
|
|