return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dance Department Tune
View this Thread in Original format
Djeebie
Voor de mensen onder ons die doordeweeks nog wel eens naar 538 luisteren. Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet dat tijdens de aankondiging van Dance Department wordt gedraaid? Ik hoor het al een aantal weken voorbij komen. Het is een breakbeat track met een hele vette synth.

Lekker duidelijk :p Maar misschien dat iemand het weet. Als ik een sample kan vinden post ik die wel ff.
Jappio
hoor ik hier een stemmetje.. LEKKER BELANGRIJK muahahahahahahaha
magrec
Dat is:

T. Raumschmiere - Monstertruckdriver

http://mcms-delivery.virtuebroadcas...0F-614D8D843B8D
Djeebie
quote:
Originally posted by magrec
Dat is:

T. Raumschmiere - Monstertruckdriver

http://mcms-delivery.virtuebroadcas...0F-614D8D843B8D


Bedankt :)

Echt vette plaat, alleen toch iets minder breakbeat dan ik dacht :p
arj1o1
als we dan toch bezig wat is de 2e tune ui t de radiocmmercial van ferry right of way
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Jappio
hoor ik hier een stemmetje.. LEKKER BELANGRIJK muahahahahahahaha


weer niks te doen Jasper? :D
Jappio
ehh :D
TranceFool
toen ik dat nummer voor het eerst hoorde dacht ik echt wtf is dit.....
maar hijs idd erg vet :D :D
AlFerox
hehe, die gozer (t.raumschmiere) is echt helemaal gestoord! met koningenacht trad hij op in de las palmas tijdens sweatboxer.. echt nog nooit zo een leip gezien! :toothless
babbel
quote:
Originally posted by arj1o1
als we dan toch bezig wat is de 2e tune ui t de radiocmmercial van ferry right of way


dat is right of way

JunKX
Echt lekker plaatje dat! Sven Vath draaide hem op ML & Mauro Picotto draait hem ook regelmatig (zoals op Decibel Outdoor)
arj1o1
quote:
Originally posted by babbel
dat is right of way


k bedankt had m nog nooit gehoord :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement