|
Grattis SIPOwitz
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
Hoppas du får en trevligt dag idag!
:clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| Dj_Irish |
| Gratulerar!!! :D |
|
|
| reveal |
| Gratulerar Martin!!! Hoppas du får en riktigt grym födelsedag! |
|
|
| [nils] |
| GRATTIS!!!!!!! :D :D :D |
|
|
| x-dream |
| Grattis killen...Hoppas att du får en trevlig dag.... |
|
|
| ShyTrance |
GRATTIS! :D
ha en jättebra dag :) |
|
|
| Kongo_kim |
Grattis !!
hur gammal är du nu?
Ha en bra dag |
|
|
|
|