return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Video från Turkiet
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Jag har då slutligen lyckats få tag på den videoinspelning som gjordes under mitt gig med Johan Gielen i Turkiet i slutet av Augusti. Jag håller just nu på att lägga upp den del som föreställer mitt set på Steve's FTP.

Tyvärr har jag lovat arrangörerna att inte sprida inspelningen av Gielens set förrän de fått tillstånd av honom själv. De är måna om att vara på god fot med honom ifall de vill anlita honom igen nästa år. Jag inser att det är kanske den biten som är mest intressant för de flesta av er men tyvärr är det inget jag kan göra åt.

Inspelningen som jag fick tag på gällande mitt set är ca 34 minuter(utav totalt 1 1/2 timmar), och är ca 340Mb stort.

Om inget annat så är det tillräckligt för att få en liten bild hur denna ljuvliga fest såg ut :)
TrancE_GyLLe
jag blev riktigt sugen på å se denna videon!! tankar nu!! å jag ska hålla den för mej själv!! jag lovar..
Dj_Irish
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag blev riktigt sugen på å se denna videon!! tankar nu!! å jag ska hålla den för mej själv!! jag lovar..

Alltså, jag har bara lagt upp mit set och den får du sprida precis så mycket du orkar :D

Gielens set ligger fortfarande här på min dator och kommer inte läggas upp på ett tag tyvärr...
TrancE_GyLLe
aahhh .. !!! är lite föööör trött!!! aja då vet jag iaf..:haha:

[EDIT:/] vet inte om det har skrivits om detta förut men finns det nåt mp3 ripp så spelningen??? azzå jag tror mej minnas att du sagt at gielen blev lite purken för att du var GRYM.. för det var/är du verkligen!!! TranceEnergy nästa eller..:D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish Jag inser att det är kanske den biten som är mest intressant för de flesta av er men tyvärr är det inget jag kan göra åt.

För mig är det din egen insats som är intressantast :D
x-dream
Ska bli intressant att se denna....

Tankar asap....
RTSounds
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Gielens set ligger fortfarande här på min dator och kommer inte läggas upp på ett tag tyvärr...

Är det till salu? :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by RTSounds
Är det till salu? :)

Nix!! Jag är omutbar!!! :cool:
Connector
quote:
Nix!! Jag är omutbar!!! :cool:

c'mon man! i got these cheeseburgers! I SUCK YOUR DICK MAAAN!

*från en häftig film =)

ska kolla igenom videon snart :)
SteveTranz4ever
Har precis kommit hem efter en håååååård helg i Götet... kollat igenom som hastigast nu och det var fan kul att se Irish in action !
Dock så tycker jag publiken verkade lite halvslö på det jag såg men dom var säkert trevliga ändå :)

Kom att tänka på om det inte är många som blir förvirrade... Irish from Sweden... say what... if he´s Irish he must be from Ireland... :)

Ska kolla genom videon mer noga när jag e på party humör :D

Schyrre byrre mannen !

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dock så tycker jag publiken verkade lite halvslö på det jag såg men dom var säkert trevliga ändå :)

tyckte jag också, har du nån kommentar johan?
dbl
quote:
Jag inser att det är kanske den biten som är mest intressant för de flesta av er men tyvärr är det inget jag kan göra åt.

knappast... e ditt set som e mest intressant :)
ska ta och ladda ner det sen :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement