return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
4 days of FREEDOM!!! WOOOOOOOOOO!!!
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
חזרתי לי היום ל4 ימים של חופש מהצבא אחרי שנשארתי שבוע שעבר את ראש השנה ותחנו אותי בשמירות של 8-4 (4 שמירה 8 מנוחה) ובשמירה האחרונה שמרתי 5 וחצי שעות למה לא באו להחליף אותנו
!!!!!!
:whip: :whip: :whip:

והיה צחוקים עניינים
:אקיצור צברתי רשימה נכבדת של "כתובות שירותים"

פעם צנחן, תמיד צנחן
.פעם תותחן, פעמיים קולה

.תחילת שמירה במגמת שבירה, 2 ישנים

"MLRSגם אני מזרחי שלא מבין מה הוא עושה ב"

צה"ל - צרות הבאתי לעצמי

צנחן טועה, צנחן מת
תותחן טועה, צנחן מת
.חימושניק טועה, גם צנחן וגם תותחן מתים

כל הזין בפרוק והרכבה - רובוטריקים
כל הזין בתלה צוור - זוהר ארגוב
כל הזין בבדיקת מצב החומר - מגדלי התאומים
כל הזין בגלגול יריות - קרקס מטרנו
כל הזין בלחזור הבייתה - מרקו
כל הזין בבוחן מסלול - סופר מריו
כל הזין בניתוח תצלומי אוויר - נילס הולגרסון
"כל הזין בגלח"צ - הנעלולים + הזקן מ"היו היה
כל הזין בלהוציא בזנ"טים - אליעזר והגזר
כל הזין - פפסי
כל הזין בצינצנת - דנה אינטרנשנל
כל הזין בהגדלת ראש - שאלתיאל קוואק
כל הזין בשלשה חסרה - המכשפות
כל הזין בלעלות על ב' - פאוור ריינג'רס
כל הזין בשבת מקוצרת - רבין
כל הזין באמינות - פינוקיו
כל הזין בשפצורים - פאמלה אנדרסון
כל הזין ב5 אצבעות ידית אחיזה - צבי הנינג'ה / הנדסה קרבית
כל הזין בהצלה - ישו
כל הזין בתחת - היי פייב
כל הזין בסריקה במבט לאחור - אשת לוט
כל הזין בבעיות ת"ש - איוב
כל הזין בירידה אל קו מטרות - חת"מ
כל הזין בעבודות רס"ר - מוש השור
כל הזין בלהזמין מעלית - הנדסה קרבית
כל הזין בשמירות - היפיפיה הנרדמת
כל הזין במסע כומתא - בני ישראל
כל הזין בסוף מסלול - מחבל מתאבד
כל הזין בלהמתח להקשב - הגיבן מנוטרה דאם

:happy2: :happy2: :happy2:
Hell_Copter
חחחחחחחח יש שם כמה דברים חזקים בהחלט!!!! :stongue:

קיצור טוב שלפחות בכיפור אתה בבית...
יש לי גם חברים כמוך...
אבל חבל שהיחידה שרציתי שתצא לשבת הזאת סוגרת את השבת ואת כיפור :(
Sniper
אךך גם אני 4 ימים חופש:]
רק שאני יוצא בלי עין הרע חמשושים קבועים:]

אני חוזר שלישי לבסיס יוצא יום חמישי
עד יום שני בשבוע שאחרי זה
אני מקבל שבוע חופש בסוכות
כי הבסיס שלי יוצא להדממה:]
TTman
פאקינג חזקקקקקקקקקקקקקקקקק


איפה אתה משרת אחי
Tarantula
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חזרתי לי היום ל4 ימים של חופש מהצבא אחרי שנשארתי שבוע שעבר את ראש השנה ותחנו אותי בשמירות של 8-4 (4 שמירה 8 מנוחה) ובשמירה האחרונה שמרתי 5 וחצי שעות למה לא באו להחליף אותנו
!!!!!!



בכיף אח שלי:)
אני בדיוק כמוך, יצאתי 4 ימים
וגם אני שמרתי כמה שעות יותר מידי בגלל הזונות שלא הגיעו
רק שהם נראה לי יזכרו אותי לנצח עם כול הכעס שהוצאתי על כל האלה שהיו במגורי שומרים...
בבעעעעעע.... לא משנה מה צבא זה חרא של דבר
לא הגיוני ובלי שום משמעות
קיצר באיזשהוא אופן אני מצטערת שלא הלכתי להיות סתם פקידה עלובה..:)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL צנחן טועה, צנחן מת
תותחן טועה, צנחן מת
.חימושניק טועה, גם צנחן וגם תותחן מתים


חחח אהבתי! :D
וזה נכון אגב..
אנשים לא מעריכים מספיק את חיל חימוש:)


ממ..

כל הזין בהגדלת ראש - שאלתיאל קוואק
זה נשמע מצחיק אבל לא הבנתי:)

quote:
Originally posted by Sniper
אני מקבל שבוע חופש בסוכות
כי הבסיס שלי יוצא להדממה:]


אל תשמח כל כך אחי..זה יהיה על חשבון הרגילה:)

quote:
Originally posted by Tarantula
קיצר באיזשהוא אופן אני מצטערת שלא הלכתי להיות סתם פקידה עלובה..


אהה..אחרי שתסיימי את הקורס זה מה שקרוב לוודאי תהיי...
תסמכי עלי..:D


מה לעשות אנשים..ככה זה בצבא - טוחנים את הצעירים הקורסיסטים/טירונים..
אל תחשבו שככה זה יהיה תמיד..
אני עכשיו נהנה לאללה..
אמנם זה גם קשור בזה שאני יוצא כל יום הביתה בסביבות 3..:)
Dj-2TaLL
רק לעדכון, איפה כל אחד משרת???

(אני בתותחנים - הרעם)
מנתץ - MLRS
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני מקבל שבוע חופש בסוכות
כי הבסיס שלי יוצא להדממה:]


גם חברים שלי מקבלים חופש בגלל הדממה...
הם בשלישות אבל...
גם ככה החיים שם טובים :)
Tarantula
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה..אחרי שתסיימי את הקורס זה מה שקרוב לוודאי תהיי...
תסמכי עלי..:D


ייוווווווואאוווו, מכות מכות אתה תקבל ממני!@$!@$!
פקיד שכמוך@!$@!@:crazy:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Tarantula
ייוווווווואאוווו, מכות מכות אתה תקבל ממני!@$!@$!
פקיד שכמוך@!$@!@:crazy:


מקנאה אהה?
:cool:

arik
כל הזין בצבא
צא על קבן



אני יסדר אותך בקרייה!
NyKoN
עזוב צבא

Sm0keMachine (לא יודע איך קוראים לך)
מי זאת המדהימה באוותר שלך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement