return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפיגוע בחיפה!!!
View this Thread in Original format
arik
שוב יוצא לי להגיד
בני זונות המחבלים האלה

18 הרוגים
40 פצועים

ובינהם שניים משחקני מכבי חייפה שנפצעו קל
!!!!

מה אני כבר יכול לומר:(
Viber
:( ??למה לא אוגנדה
DJ_Yuval
יכולנו עכשיו להשתזף עם כושיות בים..

אין לי כבר מה להגיד על הפיגועים

:confused:
AnthemFreak
ביאס אותי לגמרי הפיגוע הזה
אחרי די הרבה זמן של שקט כזה פיגוע
סעמק
גם מזה נבהלתי
למה ההורים שלי נסעו לטייל עם אחותי הקטנה בחיפה שם ובאיזור
והם אמרו לי שהם יאכלו אחרי זה במסעדה
אז התקשרתי אליהם ובמזל הם לא אכלו במסעדה בחיפה בסוף
מזל
Hell_Copter
ראסמי זין של דבר!!
כל פעם שחושבים שמתחיל גל של שקט מתחילים מחדש הפיגועים... :(
Rising
כוס עמק איזה עצבים!!

מה שבכלל מעצבן זה שאנשים כבר לוקחים את זה כשגרה ולא אכפת להם... כמו למשל הנסיונות להתבדח פה....

:whip:
coby
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
יכולנו עכשיו להשתזף עם כושיות בים..



:confused:


ראסמי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Rising
כוס עמק איזה עצבים!!

מה שבכלל מעצבן זה שאנשים כבר לוקחים את זה כשגרה ולא אכפת להם... כמו למשל הנסיונות להתבדח פה....

:whip:

ראסמי.. לא מתאים כל הסדיחות האלה.. גם ככה זה לא מצחיק
מדובר בפיגוע... שתינוק בן שנה מת בו..
ואתם מתבדחים על זה
לא לעניין
NyKoN
מצער אותי לומר אבל חצי מהמסעדה הזאת שייכת למשפחה שלי
:/
המסעדה הזאת זה "ה"סמל לדו קיום כי דוד של אבא שלי הקים אותה ואחרי זה הוא הכניס את הערבי הישראלי ההוא ביחד לעסק וכל זה אחרי שהבן שלו נהרג במלחמת ההתשה
ועכשיו הערבי ישראלי מנהל שם את המקום ודודה של אבא שלי ובת דודה שלו באות לשם כל בוקר לשתות קפה ורק מזל ששום דבר לא קרה להן
ובאמת מממממממש חבל אבא שלי גדל שם... הוא יתמוטט כשהוא ישמע על זה מחר
KrazyDJs
איזה סרטים ינע להעולם
חצי שעה אחרי הפיגוע
חצי עולם התקשר לאח שלי ואחותי
ואח"כ גם הם התקשרו לחברים שלהם
לראות שהכל בסדר...

וגם מזה מזל
ההורים של בעלה של אחותי [ מתסובך ]
קיצר הם בדיוק באו לצאת משם, והם לקחו פרסה 2-3 דקות לפני והלכו מכביש אחר
בשביל לקצר..אנאערף...

אוקצור מזל שהם עשו את זה

:rolleyes:

ותאכל"ס אין מה להגיד על הפיגוע עצמו
זה מובן ככה שפשוט הם לא רוצים שלום וזהו..

itamarsan
טוב תאמת שגם הפיגוע הפתיע אבל אני תאמת אבדתי תקווה מה אני יכול להגיד יותר מיזה
וצריך או להעיף את ערפאת או להרוג אותו זה הכוללל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
טוב תאמת שגם הפיגוע הפתיע אבל אני תאמת אבדתי תקווה מה אני יכול להגיד יותר מיזה
וצריך או להעיף את ערפאת או להרוג אותו זה הכוללל


בכותרת היום של העיתון כתוב ששרון אמר:
"גורלו של עראפת נחרץ"
בוא נראה למה הוא באמת מתכוון בזה... :rolleyes:


ואני רוצה לשאול עכשיו שאלה...
ותתייחסו לזה ברצינות... בלי תשובות מטומטמות!!

אני עוד יכול להבין את הזיון שכל שאומרים למחבלים שאם הם יהיו שהידים אז הם יגיעו לגן עדן עם 70 בתולות והכל...
אבל מה גורם לנשים להיות שהידיות!?!??!
זה לא שהן עושות את זה בשביל הבתולות או להגיע לגן עדן או משהו!
הרי מי שעשה את הפיגוע אתמול זאת מחבלת מתאבדת מג'נין
הבת זונה שתשרף בגהנום אמן הייתה עורכת דין!!
אז בשביל מה הכלבה חסרת הבושה הזאת הולכת ועושה משהו כזה?!?!?!?
למי שאין משהו חכם להגיד בנושא זה שלא יטרח להגיב בבקשה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement