|
John Acquaviva
|
View this Thread in Original format
| hangover |
שנה טובה לכולם
ביום חמישי הקרוב מגיע ב"ה הדי ג'יי מס' 1 בעולם (לדעתי) לאומן 17
מי שלא שם לא קיים
גמר חתימה טובה |
|
|
| Hell_Copter |
גמר חתימה טובה גם לך אחי...
אבל ביננו... בחיים שלי לא שמעתי על הדי ג'יי הזה... :rolleyes: |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גמר חתימה טובה גם לך אחי...
אבל ביננו... בחיים שלי לא שמעתי על הדי ג'יי הזה... :rolleyes: |
מומלץ |
|
|
| AnthemFreak |
| חחחח ראסמי מי זה בכלל??? |
|
|
| hangover |
די ג'יי ומפיק ותיק למדי (זקן אפילו). מהכבדים
ת'אמת גם אני לא שמעתי עליו עד שהביאו אותו לאומן פעם שעברה, אבל אח"כ התפדחתי שראיתי איזה שם עולמי יש לו |
|
|
| arik |
עם כל הכבוד:)
עזוב שאין לנו מושג מי זה
לפחות תגיד מה הסיגנון שהוא מנגן! |
|
|
| Hell_Copter |
לפי מה שהבנתי מהשתי שניות שהייתי באתר שלו...
הוא מנגן טרייבל וטק האוס וכל זה...
וואלה לא מדבר אליי... :) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהבנתי מהשתי שניות שהייתי באתר שלו...
הוא מנגן טרייבל וטק האוס וכל זה...
|
חזק
מדבר אלי החוש
רק שלא נראה לי שאני הולך |
|
|
|
|