return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
John Acquaviva
View this Thread in Original format
hangover
שנה טובה לכולם

ביום חמישי הקרוב מגיע ב"ה הדי ג'יי מס' 1 בעולם (לדעתי) לאומן 17
מי שלא שם לא קיים

גמר חתימה טובה
Hell_Copter
גמר חתימה טובה גם לך אחי...

אבל ביננו... בחיים שלי לא שמעתי על הדי ג'יי הזה... :rolleyes:
hangover
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גמר חתימה טובה גם לך אחי...

אבל ביננו... בחיים שלי לא שמעתי על הדי ג'יי הזה... :rolleyes:


מומלץ
AnthemFreak
חחחח ראסמי מי זה בכלל???
hangover
די ג'יי ומפיק ותיק למדי (זקן אפילו). מהכבדים
ת'אמת גם אני לא שמעתי עליו עד שהביאו אותו לאומן פעם שעברה, אבל אח"כ התפדחתי שראיתי איזה שם עולמי יש לו
coby
חחחחח
DJ_Yuval
מי??? :P
arik
עם כל הכבוד:)

עזוב שאין לנו מושג מי זה
לפחות תגיד מה הסיגנון שהוא מנגן!
cluBBer
אשכרה
מי זה?
hangover
יאללה לה לה
תכנסו וזהו
http://www.john-acquaviva.com

Hell_Copter
לפי מה שהבנתי מהשתי שניות שהייתי באתר שלו...
הוא מנגן טרייבל וטק האוס וכל זה...
וואלה לא מדבר אליי... :)
cluBBer
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהבנתי מהשתי שניות שהייתי באתר שלו...
הוא מנגן טרייבל וטק האוס וכל זה...


חזק
מדבר אלי החוש
רק שלא נראה לי שאני הולך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement