return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
500 !!!!!!!!!
View this Thread in Original format
coby
סוף סוף הגעתי ל 500 הודעות

:D :D :D :D
jploveparade
spammer
AnthemFreak
מזל טוב!
אני ב-790
מומלץ לפתוח כזה אשכול כל 1000 הודעות לא כל 500
אבל שיהיה:D
DJ_Yuval
סבבה לך!!

לי עוד מחכה דרך ארוכה

:tongue2
arik
יפה לך
אני רק ב 1300
Hell_Copter
ראסמי שטות!!#$!@@%!@#$

למה לא ב 1000?!?!
500 זה לא מיוחד בכלל!!
מגיע לך שיסקלו אותך באבנים!
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי שטות!!#$!@@%!@#$

למה לא ב 1000?!?!
500 זה לא מיוחד בכלל!!
מגיע לך שיסקלו אותך באבנים!

ראסמי מה הוא חשב לעצמו!!!

אבל תשמע הוא לא כמוך שכל 10000 הודעות אתה שם פוסט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
ראסמי מה הוא חשב לעצמו!!!

אבל תשמע הוא לא כמוך שכל 10000 הודעות אתה שם פוסט


שיהיה כמו כולם וישים כל 1000!!
מה הוא חריג?
(עזוב שזאת שאלה רטורית שהתשובה לה היא כן... אבל עדיין)
קובי... אתה מוזר!!
TinkerbeL
מזל"ט

הגעתי גם ל500
רגע ב500 אפשר לכתוב משהו מעל לתמונה לא?
KrazyDJs
מזל"טוב

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מזל"ט

הגעתי גם ל500
רגע ב500 אפשר לכתוב משהו מעל לתמונה לא?


כן
ותמצאי את זה באפשרויות בפרופיל שלך...
את יודעת... איפה ששמים חתימה ואת המקום שלך והכל...
coby
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שיהיה כמו כולם וישים כל 1000!!
מה הוא חריג?
(עזוב שזאת שאלה רטורית שהתשובה לה היא כן... אבל עדיין)
קובי... אתה מוזר!!



מה כוסעמק עד שהגעתי ל 500 אני יחכה עכשיו עד 1000 ?

ו 500 זה כן מיוחד !

סוף סוף אפשר לשנות את ה

supreme tranceaddict !!!


אתה לא יכול להגיד מזל טוב וזהו ? .. אתה שוב רוצה מכות ?!

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement