| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שיהיה כמו כולם וישים כל 1000!!
מה הוא חריג?
(עזוב שזאת שאלה רטורית שהתשובה לה היא כן... אבל עדיין)
קובי... אתה מוזר!! |
מה כוסעמק עד שהגעתי ל 500 אני יחכה עכשיו עד 1000 ?
ו 500 זה כן מיוחד !
סוף סוף אפשר לשנות את ה
supreme tranceaddict !!!
אתה לא יכול להגיד מזל טוב וזהו ? .. אתה שוב רוצה מכות ?!
:rolleyes: |
|
|