return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjRV
2 Bouma Bros:

Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal :D .
Ik zie je op de volgende wildlife? :)


2 Raoel:


quote:
Maar ik begrijp uit de "REL" hier dat men met spring nichten mensen bedoeld die de hele tijd springen / beuken.



helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan :) .



quote:
Maar zoals ik al zeg het hangt ook van de muziek af. Op "uplifting" trance wordt er echt niet gebeukt en zal iedereen rustig dansen of helemaal niks doen.


Kom jij maar een keer naar wildlife toe en check hoe mensen daar dansen op uplifting trance.Of vraag het anders maar een keer aan sido,denk dat hij het ook vast wel kan beamen.
raoel
quote:
Originally posted by DjRV
2 Bouma Bros:

helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan :) .


Kom jij maar een keer naar wildlife toe en check hoe mensen daar dansen op uplifting trance.Of vraag het anders maar een keer aan sido,denk dat hij het ook vast wel kan beamen.


Nee dan begrijpen we het goed. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo irritant is. Tuurlijk is het vervelend als er de hele tijd van die lopers door moeten en jij weer aan de kant moet enzo maar ik heb er nooit veel last van.

Maar ik heb het gevoel dat donna het wel meer over beukers had. Zo kwam het wel over. Kijk maar eens naar de andere reacties.

En op "uplifting" trance wordt wel gedanst. Maar toch niet dat men door elkaar heen springt. Dat bedoelde ik. Ik persoonlijk hou meer van de beat. Maar ik dans ook op trance.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by DjRV
2 Bouma Bros:

Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal :D .
Ik zie je op de volgende wildlife? :)


Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek...

Volgende Wildlife zeker weer van de partij, dan hopelijk met een goeie monitor! :D

Greetz Sido
Jukx
quote:
Originally posted by DjRV
Deze is ff namens donna en mij.

Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen.
Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort.
De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn.


Owkee, ik snap je. En wat dat betreft geef ik je ook wel gelijk... maarja, vind je het gek dat je/jullie verkeerd begrepen word(t)(en). Donna had het namelijk over "techno-boeren", maar de mensen die jullie bedoelen zijn van die lompe straalbezopen "ik ga naar een trance-feest maar gedraag me alsof ik in de ski-hut sta" . Niks tegen ski-hut gangers hoor... het kan er best gezellig zijn... maarja hossen, polonaises, "heeeeeeehooooooooo roepen" etc doe je niet bij serieus bedoelde elektronische muziek.
Beetje onterecht om daar de naam techno-boeren aan te geven. Als er namelijk 1 feest in Nederland is waar het nog wél om de muziek draait dan zijn dat wel de Awakenings-feesten.
basvh
quote:
Originally posted by DjRV
helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan :) .


dat dansje dat jullie springnichten noemen komt echt niet uit de rnb scene, daar dansen ze veel anders. het dansje komt uit de hardere dance stromingen.

trouwens ik loop toch ook niet te zeiken als ik weer eens een klap op mijn neus krijg omdat al die trancemensen hun handjes zo nodig de lucht in moeten steken, of van die wijven die helemaal strak staan en van de ene kant van de zaal naar de andere kant als het waren zweven en die niet eens zien waar ze lopen omdat ze hun ogen niet eens meer open kunnen doen. je kan het ook van die kant bekijken.
Remy D
Wat een triest gezeik hier zeg...

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Remy D
Wat een triest gezeik hier zeg...

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.


Ik heb t allemaal ook eens gelzen en idd remy..wát een bull! jezus..dat sommige mensen zich zo laten irriteren...haha..nodig toe aan een pilletje *flame flame* :D en wat er toch mis is met die TMF mensen.....ik denk dat weinig lui hier op de site zo cool zijn als ze beweren dat ze zijn....nou jah...het is op internet natuurlijk ook makkelijk om je cool voor te doen....alsof je verstand hebt van muziek..alsof je veel naar feesten gaat..damn...ach...het kan me niet mer zoveel boeien..ik weet wie er echt zijn..en jullie weten wie ik bedoel...
DjRV
2 Boumabros:

quote:
Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek...


Das niet helemaal waar :D

monitor begon al vaag te doen bij dazzle,die wel gewoon zijn set goed deed.En Tijs was niet zo zeer bezig met de techniek maar meer met zijn maatje Montana(Wat ik een onwijze sukkel vind btw :) ). Hij is niet meer de zelfde die ik kende van de vorige feesten bij wildlife waar die met een vette smile bezig was en verrassende platen erin gooit.Zet 2 livesets van tiesto van de afgelopen 2 maanden naast elkaar en voila :D . Echter vind ik het doodzonde,maar goed je kan niet altijd aan de top blijven anders is geen doorstroming.Ik bedoel,ik wil daar ook wel over een paar jaartjes staan en als tiesto goed blijft draaien tot zijn 60'ste gaat dat niet zo snel lukken :D



jajajaja het is offtopic lekker belangrijk :).


2 Remy D:

quote:
Wat een triest gezeik hier zeg...


Breken we net de barriere door van gescheld ect ect ga jij weer beginnen,schiet niet op zo.Als je nou ff de posts van andere TA'ers leest,laat het dan ff 5 minuten bezinken,neem een kouwe douche en beslis DAN wat je hier neer gaat zetten en of dat ook nut heeft.

Voor de rest ben je vast wel lief :)

Lekker slapies doen nu want de joint begint te werken :D
Remy D
Het had wel degelijk nut.
DjRV
quote:
Het had wel degelijk nut.


Daar heb je zeker over nagedacht? bedankt dat je er bij zet waarom het nut heeft.

Glaniskanis
quote:
Originally posted by DjRV


Daar heb je zeker over nagedacht? bedankt dat je er bij zet waarom het nut heeft.



Hallo
hoe issie
of slaap je nu al


Greetz,
Glaniskanis

[edit] Groetjes van mij :)
Ooooh wat een ontzettend nutteloze reply van mij :p
[/edit]
WNxHunter
zoals mijn wijze mammie altijd zegt:
Als je niets liefs te zeggen hebt hou dan gewoon helemaal je mond! :D

ik hou dus maar ff me mond... :D :D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement