return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
טרד פרידה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
להפך כל הקטע שאני חוזר בדיוק ליום השואה ככה לפחות אני חושב
ואז אני באמת כמו שאתה אומר יעריך אותו בצורה שונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
להפך כל הקטע שאני חוזר בדיוק ליום השואה ככה לפחות אני חושב
ואז אני באמת כמו שאתה אומר יעריך אותו בצורה שונה


חחחחחחח אז למה אתה אומר יום הזכרון?
למקרה ששכחת יש את יום הזכרון לחללי מערכות ישראל שבוע אחרי יום השואה...
חשבתי אתה מדבר על זה...
אם זה ככה אז יצא לך בסט
HyPeRSoNiC
שלום לכולם!!!!!!! חזרתי!!!!!!!!
היה....... טוב..... חוויה שאני לא אשכח בחיים שלי
ומצטער אלעד לא מצאתי את הידידה שלך :D :D
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שלום לכולם!!!!!!! חזרתי!!!!!!!!
היה....... טוב..... חוויה שאני לא אשכח בחיים שלי
ומצטער אלעד לא מצאתי את הידידה שלך :D :D


ברוך השב איש :)!

יאללה מה עם הסט שלך ברדיו כבר אני על טריפים פה!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:


תחי יבנה עיר האורות, וראש העיר הניצחי שלה!!!!!
שנמצא , כפרה עליו , אצלי בחתימה!!!
RESPECT!!!
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Flotser
ברוך השב איש :)!

יאללה מה עם הסט שלך ברדיו כבר אני על טריפים פה!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:


תחי יבנה עיר האורות, וראש העיר הניצחי שלה!!!!!
שנמצא , כפרה עליו , אצלי בחתימה!!!
RESPECT!!!


כלב בן יפונה!!!:whip:
Hell_Copter
זה טוב לשמוע שנהנית אח
וזאת באמת חוויה

שתף במה שראית... אני בטוח זה היה מרגש מאוד :)
Sniper
ברוך השב אח שלו
HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
מיכאל, קודם כל, בקשר לסט, הוא כבר אצל המפיק. אני צריך להתקשר אליו כדי לראות מה הוא חושב.. שמעת אותו בכלל?

ובקשר למאיר שיטרית - אין מצב שהוא יבחר..... לא נראה לי שהוא מתמודד בכלל..... וכן, יש בקרוב בחירות פה ביבנה..... :p


ורועי, אין לי מושג מאיפה להתחיל..... אבל בוא נגיד שזה משהו שאני לא אשכח בחיים שלי, וזה משהו שאני מתכוון להעביר הלאה כמה שאני רק אוכל..... גמרתי 7 גלילים של פילם...

אתה יצאת לפולין, נכון? איפה הייתם? באילו מחנות?
Vortex_SA
וואללה ברוך השב, מתי רואים אותך ואת איתמר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אתה יצאת לפולין, נכון? איפה הייתם? באילו מחנות?


טרבלינקה, מיידנק, אושוויץ 1 ואושוויץ 2 (בירקנאו)1
וגם בפלאשוב ועוד כל מיני מקומות...

הכי קשה היה במיידנק... לראות את הקרמטוריום ממש עושה לך רע...

והכי מרגש היה טקס קריאת שמות באושוויץ כאשר כל אחד קרא שמות של אנשים מהמשפחה שלו שנרצחו בשואה
ישבנו בחדר קטן כזה באושוויץ וכל אחד בתורו קם וקרא את השמות
ואנשים התחילו לבכות כמו מטורפים...
אני חייב להגיד שבהתחלה לא הבנתי למה ככה... אבל שהגיע התור שלי אני קמתי, אמרתי את השמות והלב שלי דפק כל כך חזק... ממש הייתי בשוק
זה היה אחד הדברים היותר מרגשים...

DJ_Yuval
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
מיכאל, קודם כל, בקשר לסט, הוא כבר אצל המפיק. אני צריך להתקשר אליו כדי לראות מה הוא חושב.. שמעת אותו בכלל?

ובקשר למאיר שיטרית - אין מצב שהוא יבחר..... לא נראה לי שהוא מתמודד בכלל..... וכן, יש בקרוב בחירות פה ביבנה..... :p


ורועי, אין לי מושג מאיפה להתחיל..... אבל בוא נגיד שזה משהו שאני לא אשכח בחיים שלי, וזה משהו שאני מתכוון להעביר הלאה כמה שאני רק אוכל..... גמרתי 7 גלילים של פילם...

אתה יצאת לפולין, נכון? איפה הייתם? באילו מחנות?


מה השם של המפיק?
KrazyDJs
וואלה אח ברוך השב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement