|
Har producerat lite nytt..
|
View this Thread in Original format
| Treo |
Jobbat med lite låtar ett tag, blev klar med en.. Lunar Probe - Red
Alla kommentarer uppskattas :) |
|
|
| Glorie |
ahhh, trevligt! har inte hört nåt du gjort innan.
gillar slingan i den :) coola ljud, låter som du använt dig av en hel del blandade, på sina ställen typ ef. 3:20. helskruvat :p
;) bastrumman i början (och även på slutet) e väldigt fin :)
bra namn me på låten, om det nu ska spela nån roll :p aja, det e helhetsintrycket allt |
|
|
| dbl |
låter bra... men den känns ganska monotom nästan.
trevligt skumma ljud och så, men känns inte som att den kommer igång riktigt.
men annars låter det himmla bra :) |
|
|
| JayBee |
fan då sa alldrig nått om att du gör egen musik :toothless
hmmm jo som de andra har sagt, skön tune. låten har kvalité men drar alldrig riktigt igång, annars väldigt bra. |
|
|
| Smekbar |
| ja gillar den.. skön låt som har flummiga saker för sig... bra variation i den också... dock är den lite klen vad gäller basen... men skön... skulle nog funka rätt bra på en fest.. jag skulle flippa till den iaf =) |
|
|
| Gaby |
Bra låt, något skruvad men ändå inte för mycket, alltså funkar ute och inte bara på en psykfest ;)
Men tyvärr så tycker jag att den kan kännas lite monotom. Jag skulle nog korta ner den nån minut och lägga in mittenpartiet något tidigare istället. Då kommer låten igång något snabbare och känns nog inte så monotom? |
|
|
| Treo |
| Tackar tackar :) jo, den kanske saknar ett riktigt "klimax", får tänka på det i framtida låtar. |
|
|
|
|