|
Livesets (of cds) die je kunt dromen.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
cd's:
Tiesto live at Innercity
Magik 6
setjes:
Yoji Biomehanika live at Dancevalley
Mauro Picotto live at Radio 1 |
|
|
| SnuggLe |
Michel de Hey - Dance Valley CD (2002)
Echt mijn meest gedraaide cd...niet normaal, gewoon helemaal top! Heerlijke (nichten)-techno met oa het Dance Valley theme erin!!
Solid Sessions - Visions
DJ San zit achter deze geweldig rustige chill cd. Heerlijke deephouse om lekker bij weg te dromen. Echt een aanrader! (Iemand anders deze wel eens gehoord?)
DJ TIesto - Live at Energy 2000
Need i say more? Vroeger erg veel geluisterd.
Lars Holte - Live at NRK Mpetre datum???
Een oude liveset van Lars Holte waarin hij echt ALLEEN maar klassiekers draait, oa Nalin & Kane - Beachball etc etc. Super zomerse set.
Alexander Kowalski - Progress (?)
Niet de laatste cd van Kowalski, maar de 1 na laatste. Weet niet zeker of de titel klopt. Supercdtj, luister ik de laatste tijd veel na.
Carl Cox - Mixed Live at Crobar 2nd CD
Heerlijke funky techno/house van ome karel met allemaal floorfillers
Pascal FEOS - Self Reflection
Nog steeds DE CD voor mijn van het jaar....niet normaal wat een heerlijk rustige techno. Gewoon super duper!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Solid Sessions - Visions
DJ San zit achter deze geweldig rustige chill cd. Heerlijke deephouse om lekker bij weg te dromen. Echt een aanrader! (Iemand anders deze wel eens gehoord?) |
Eempies mieren naaien.. da's geen deephouse :p
De enige set die ik zo kan verzinnen is de Essential Mix van Adam Beyer (15-12-02), ondanks een af en toe redelijk hitjesgehalte (maar goed, veel van die platen werden pas later hitjes) een erg vette EM!
Qua CDs vind ik het ook moeilijk, vroeger wel erg veel naar ISOS2 geluisterd (zo heel af en toe nog, vind Eugina de meest vette plaat van de CD), en veel naar Airdrawndagger.. Die steekt bij mij nog steeds met kop en schouders erbovenuit in mijn CD verzameling. |
|
|
| DJ_Massive |
| live acts van RANK1 op trance energy (2x) en sensation kan ik dromen :cool: |
|
|
| Ding Chavez |
Gabriel & Dresden - Alle sets :)
Ze staan allemaal op m'n ipod en staan regelmatig aan op weg naar school. Bij Attention Deficit - What? hoor ik de acapella van Beautiful Things, als ik Fischerspooner hoor hoor ik Weekend Players erachteraan, Groove Armada - Lovebox hoor ik Coldplay - Clocks eroverheen etc etc
Uiteraard de oude Tiësto sets/cd's die hier allemaal al genoemd zijn, die stonden ook erg vaak op repeat vroeger. |
|
|
| magrec |
Sander kleinenberg - nubreed 4
Hier begon het allemaal mee ;) weliswaar zijn set op innercity 2000 maar na het horen van deze cd wist ik het helemaal. Een mix van progressive/trance met hele vette platen.
Dj tiesto - magik 4
Mijn 1e tiesto cd en nog steeds één van tijs zijn beste]
Leftfielf - leftism
Een cd met alleen maar goede platen. Zoveel emotie het is jammer dat leftfield er niet meer is :(
Sasha - global underground 009 san francisco
Een erg heftige trance cd uit de tijd dat sasha nog pure trance draaide. GU's beste mixcompilatie. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez Bij Attention Deficit - What? hoor ik de acapella van Beautiful Things, als ik Fischerspooner hoor hoor ik Weekend Players erachteraan, Groove Armada - Lovebox hoor ik Coldplay - Clocks eroverheen etc etc
|
Whahaha, dat is mooi, dat heb ik ook ja bij sommige nummers.
Dat heb ik bij The House of God, daarna hoor ik altijd Speedy J - Pullover :D
Vergeten nog ja:
Houseparty 2
Die zou IEDEREEN minstens 10x gehoord moeten hebben om housemuziek te begrijpen.
Weet je waar ik nu ineens aan denk; ik wordt altijd zo ziek van mensen die roepen "Het is toch allemaal dezelfde teringherrie!". Ik heb al eens met de gedachte gespeeld om van bijna alle verschillende stromingen die er zijn op housegebied een sample te pakken, en dan een site te maken voor alle n00bs die dat soort dingen zeggen. Misschien maar eens een thread van maken wie er zin heeft om me daarmee te helpen :D |
|
|
| Nook |
marco v - mysteryland 2001
mauro picotto - innercity 2001
yves deruyter - decibel outdoor 2002
tiesto - TIC 2003
jerry seinfeld - i'm telling you for the last time |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Weet je waar ik nu ineens aan denk; ik wordt altijd zo ziek van mensen die roepen "Het is toch allemaal dezelfde teringherrie!". Ik heb al eens met de gedachte gespeeld om van bijna alle verschillende stromingen die er zijn op housegebied een sample te pakken, en dan een site te maken voor alle n00bs die dat soort dingen zeggen. Misschien maar eens een thread van maken wie er zin heeft om me daarmee te helpen :D |
Ik wil wel meehelpen :) Ik heb genoeg oude cd's ergens op zolder liggen. Ik zal ze het weekend eens uit het stof trekken en kijken of er wat tussen zit :D |
|
|
| franzelare |
| eye-riz chocosundy die ken ik echt helemaal uit mijn kop! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Weet je waar ik nu ineens aan denk; ik wordt altijd zo ziek van mensen die roepen "Het is toch allemaal dezelfde teringherrie!". Ik heb al eens met de gedachte gespeeld om van bijna alle verschillende stromingen die er zijn op housegebied een sample te pakken, en dan een site te maken voor alle n00bs die dat soort dingen zeggen. Misschien maar eens een thread van maken wie er zin heeft om me daarmee te helpen :D |
Die is er al! :D Dus bespaar je de moeite :)
Ishkur's Guide to Electronic Music
Echt een hele mooie met zo'n beetje iedere denkbare stijl erin, incl samples en een humorvolle uitleg :) (bv onder House -> Stupid House en onder Trance -> Not Trance) Niet iedereen zal het natuurlijk weer eens zijn met zijn uitleg of indeling, maar het is toch een aardig overzicht van wat er te koop is in electronisch muziekland :) |
|
|
| Original |
zo.. ben ff wat van die setjes die ik nog niet had gehoord aan het downloaden. :D
En ik zie dat er veel zijn die de zelfde setjes/cds grijs gedraaid hebben.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Weet je waar ik nu ineens aan denk; ik wordt altijd zo ziek van mensen die roepen "Het is toch allemaal dezelfde teringherrie!". Ik heb al eens met de gedachte gespeeld om van bijna alle verschillende stromingen die er zijn op housegebied een sample te pakken, en dan een site te maken voor alle n00bs die dat soort dingen zeggen. Misschien maar eens een thread van maken wie er zin heeft om me daarmee te helpen
|
Ik ken het, ook nog ff trance en techno door elkaar halen en als je dan zegt dat het 2 heel verschillende stromingen in de dance muziek zijn je als antwoord krijgt "ja het lijkt toch allemaal op elkaar".:whip: :whip: |
|
|
|
|