|
רמיקס אסיד למאיר אריאל!
|
View this Thread in Original format
| arik |
קודם כל נעים מאד אני אריק
תרשום את עצמך ב
MEET THE CREW
כי מי שלא שם לא קיים
:):wtf:
סתם אבל תרשום את עצמך
דבר שני מי זה לעזעזל המאיר הזה???$!
ודבר שלישי יש טרד המלצות! בישביל זה!!
תודה ויום טוב |
|
|
| Hell_Copter |
אני יוותר לך על החוצפה הזאת בשביל שזה יהיה הט'רד שלום שלך...
תציג את עצמך והכל...
נעים מאוד אני רועי |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא
אני אליאור..
תהנה כאן :)
ואני יוריד בהזמדנות תרמיקס אסיד טראנס פולקה עם נגיעות של תפוצ'יפס
:D |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ברוך הבא
אני אליאור..
תהנה כאן :)
ואני יוריד בהזמדנות תרמיקס אסיד טראנס פולקה עם נגיעות של תפוצ'יפס
:D |
WTF...
:):D :D :D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by arik
WTF...
:):D :D :D |
זה מה קורה שיושנים על האף...:crazy:
זה בהשראה של כולם שממליצים על שירים עם ג'אנרים מתסובכים :)
התפוצ'יפס בא לי אבל כי בדיוק אכלתי אחד... |
|
|
| Scorchio |
אני כבר יכול לדמיין את הרמיקס
"תכנסי כבר לאוטו וניסע בום בום בום בום בום בום ואוו וואוו אווו ואואואואווא" |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ברוך הבא
אני אליאור..
תהנה כאן :)
ואני יוריד בהזמדנות תרמיקס אסיד טראנס פולקה עם נגיעות של תפוצ'יפס
:D |
זה קבלתה תן קצת ריספקט בקשה ;)
והמיקס חמוד ביותר
:tongue2 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
זה קבלתה תן קצת ריספקט בקשה ;)
והמיקס חמוד ביותר
:tongue2 |
קלבתה
חתולה
מה זה משנה? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
קלבתה
חתולה
מה זה משנה? |
הבנאדם השקיע בניק
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
נתתי הזדמנות ולא ניצלת אותה
החדשים יאלצו ללמוד בדרך הקשה כנראה שהם צריכים לקרוא את הט'רד של החדשים ולמלא אחר החוקים
*Closed* |
|
|
|
|