|
blah blah blah
|
View this Thread in Original format
| theeyesofdarkness |
| hi :D ik hou van jou |
|
|
| -=WVG=- |
| ik ook van jou hoor :) |
|
|
| Optimus Trance |
| ehm.....wat is dit????:D:D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| ik hou van santa monica, ca :D |
|
|
| Henkie_henk |
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands :p
Hey Layla remember this one
"you are the best" = "ik hou van pijpen"
... keep that one in mind okay.. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands :p
Hey Layla remember this one
"you are the best" = "wil je me pijpen"
... keep that one in mind okay.. |
hahaha ja, dat ging ze toch tegen tiësto zeggen??? :p |
|
|
| Optimus Trance |
| dan moet t toch "ik wil je pijpen" zijn???:D:D:p |
|
|
| -=WVG=- |
| hehe lijkt me iets praktischer idd, Optimus...:p |
|
|
| Partyhardy! |
| hahahaha oeps foutje ja! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by theeyesofdarkness
hi :D ik hou van jou |
Love you too honey!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hahahaha oeps foutje ja! :D |
Oeps t staat er nu zoals ik t er heb geleerd :D |
|
|
| -=WVG=- |
Hm, zal Tiesto ook denken...
Hij wordt belaagd door een manwijf...:rolleyes:
:D |
|
|
|
|