return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
blah blah blah
View this Thread in Original format
theeyesofdarkness
hi :D ik hou van jou
-=WVG=-
ik ook van jou hoor :)
Optimus Trance
ehm.....wat is dit????:D:D:D
Partyhardy!
ik hou van santa monica, ca :D
Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands :p

Hey Layla remember this one
"you are the best" = "ik hou van pijpen"
... keep that one in mind okay..
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands :p

Hey Layla remember this one
"you are the best" = "wil je me pijpen"
... keep that one in mind okay..


hahaha ja, dat ging ze toch tegen tiësto zeggen??? :p
Optimus Trance
dan moet t toch "ik wil je pijpen" zijn???:D:D:p
-=WVG=-
hehe lijkt me iets praktischer idd, Optimus...:p
Partyhardy!
hahahaha oeps foutje ja! :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by theeyesofdarkness
hi :D ik hou van jou


Love you too honey!!!

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Partyhardy!
hahahaha oeps foutje ja! :D



Oeps t staat er nu zoals ik t er heb geleerd :D
-=WVG=-
Hm, zal Tiesto ook denken...
Hij wordt belaagd door een manwijf...:rolleyes:

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement