|
Fester på G?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Som ni ser så har jag börjat jobba igen! (postar 8 på morgonen!!!)
Har varit borta från TA ett tag och det är såååå mycket att läsa igen så istället tänkte jag vara lat och fråga:
- Någon speciell som håller koll på festerna?
- Någon fest man inte bör missa?
- Hur många nya är på TA? Vilka från gamla gänget är kvar?
*nyfiken jävel alla gånger!!!* :whip: |
|
|
| Dj_Irish |
| Personligen tycker jag det vore synd att missa Kai Tracid när han spelar i Jönköping den 13:e December. :) |
|
|
| Gaby |
| men nog kommer man göra det... vem pallar efter en kryssning att åka till Jönköping?? |
|
|
| Dj_Irish |
| Du har en poäng där |
|
|
| Treo |
| Var det inte Linköping ? nåja, jag hade inte tänkt åka dit iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej lilla Gaby de va ett tag sen man såg dig både online och ute på fest... Brukar ju se dig iaf på Weekender men där har inte jag vart så myke på senaste. Det har ju vart en del bra fester och det kommer ju ett par till innan Lucia kryssen... Dels har ju Fokused sina fester på GK men sen har ju http://www.ace-event.se Trinity 3 då det är sagt att Dana ska lira... inte Dana Bergqvist utan Dana the hardstyle queen.
Som sagt Kai Tracid kommer och det är ju dagen efter man kommit hem från kryssen och det är bara 1 1/2 timmes färdväg till LINKÖPING ;) The Trance Mobil will åka dit... förfest hos Glorie är det sagt...
Lite knattedisco varning dock eftersom det är 16års gräns... ops där var det många som hoppade av den festen :p
Den festen är det TranceClubber som fixar...
Kan säga att det kommer nog ett Halloweenparty snart också... vem som arrangerar och vilka som ska spela tänker jag inte berätta än. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
men nog kommer man göra det... vem pallar efter en kryssning att åka till Jönköping?? |
jag pallar :) jag räknar mig även till det gamla gänget, och är kvar :p |
|
|
| mindshooter |
Sen får man inte glömma Karma med infected Mushroom! :)
Synd att man missar....den har väl inte vart?
Kul o ha dej tillbaka Gaby :) |
|
|
| Gaby |
| Man tackar för all info... Ja Halloweenpartyt kommer knäcka!!! :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Gaby
men nog kommer man göra det... vem pallar efter en kryssning att åka till Jönköping?? | Vad säger du? vill du inte leva ett långt liv eller? om steve ser detta inlägg är du TOAST :haha: :haha: |
|
|
| Gaby |
Jag har redan hört Kai Tracid så det är inge big deal att missa det i Sverige ;)
Åka efter kryssen till Linköping för att gå på en 16-års party ... nja ni vet vad jag tycker om det :whip: |
|
|
|
|