|
6-Pack is back!
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: |
Goed nieuws vanavond (07-10-2003) na de 6e versnelling om ongeveer 00:35 beginnen we weer met de eerste aflevering van de nieuwe serie 6pack.
Vanaf dan zijn we te zien van dinsdag tot en met vrijdag rond de klok van 00:30 op SBS6 en op zaterdag kun je de hoogte punten van de afgelopen week zien.
Heb je een uitzending gemist dan kun je die de volgende dag op Veronica zien, daar worden we namelijk herhaald.
Voor meer details en gegevens kun je vanaf vanavond 00:00 terecht op onze vernieuwde site http://6pack.tv
|
Een van de weinige programma's die nog origineel zijn en dus écht de moeite van het kijken waard zijn! 
Kijken dus!  |
|
|
| Biohazard |
dacht dat je het over een ander soort six pack had
heb dorst :D |
|
|
| robin |
menno rocks!
eindelijk! k blijf dr zeker weer voor wakker! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Biohazard
dacht dat je het over een ander soort six pack had
heb dorst :D |
Jennifer Aniston speelt trouwens in de nieuwe reklame van Heineken :cool:
 |
|
|
| New Wave |
Echt leuk programma en onderwerpen zijn altijd wel origineel en gedurft!
Een programma met leuke inhoud........hebben we lang moeten missen na al die troep als BB, de bus, starmaker en Idols.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Echt leuk programma en onderwerpen zijn altijd wel origineel en gedurft!
Een programma met leuke inhoud........hebben we lang moeten missen na al die troep als BB, de bus, starmaker en Idols.... |
vergeet de Sterrenbeurs en Masterplan niet :whip: |
|
|
| Fkwebeman |
Aan dit nieuws kan ik niks meer toevoegen dan COOL!!!
vooral het kleine negertje rocks tha house! |
|
|
| SnuggLe |
JP, wie is dat geile ding dat in je avatar staat? Mooi koppie!
En wanneer ben je een keer in Den Haag om te feesten? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
JP, wie is dat geile ding dat in je avatar staat? Mooi koppie!
En wanneer ben je een keer in Den Haag om te feesten? |
Man, hou stick with the topic! Het is geen chatbox maar een forum!
Je kan dit rustig in een PM zetten.!
Het gaat over Sixpack, tis geen blind-date topic waar je afspraakjes kan maken!
(doe ik het een beetje goed ;) ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Man, hou stick with the topic! Het is geen chatbox maar een forum!
Je kan dit rustig in een PM zetten.!
Het gaat over Sixpack, tis geen blind-date topic waar je afspraakjes kan maken!
(doe ik het een beetje goed ;) ) |
Slijmbal, je wordt geen moderator!
Kap nou maar met dat geslijm. Je zult eerst blik of mij weg moeten schoppen! :p |
|
|
| jploveparade |
Ze is Miss Wink Berlin 2003 :D
Wat is er te doen in Deh Haag? Waarom ga je niet mee naar Dresden (Paul van Dyk, op de gastenlijst) op 25 october :p |
|
|
| robin |
was weer lachen :D
jammer dat dr geen beelden waren van dat gedoe met de KMAR, had k wel ens ff willen zien |
|
|
|
|