|
not working
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
| זה רק אני או שלא עובד ההורדה של הסט של רוברט גיטלמן?:conf: |
|
|
| DJ_Yuval |
קורה שה
FTP
נופל הרבה פעמים :\
לא נורא תמיד יש את
B A Clubber
ושאר התוכניות ב
BU
;) |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה סט???
והאם השרת של חן חזר?? |
|
|
| nFaivel |
| אממ בנתיים זה לא עובד אז אם מישו יכול לשלוח לי את זה או לתת לי לינק זה יהיה נחמד מאוד:p |
|
|
| Gil Shwarts |
על מה לעזאזל אתם מדברים?
איך אני שונא דברים בלי שום קשר לעולם...
חחחח |
|
|
| KrazyDJs |
נראה לי הוא מתכוון לסט כאן ב
TA...
כאילו באתר עצמו...
באזור ההורדות..
בכל מקרה תתחיל להתעסק עם
DC++
מבטיח לך שתמצא את הסט, ואף יותר :)
וכמו שזכור לי יש גם תסט הזה בקאזזה..
ובטוח גם ב
IRC
וכו' |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא מבין את זה
אחד הסטיקים בפורום הזה מיועד לחבר'ה חדשים!!!!!
למה אף אחד חדש לא קורא את זה קיבינימאט?!?!!?! :mad: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מבין את זה
אחד הסטיקים בפורום הזה מיועד לחבר'ה חדשים!!!!!
למה אף אחד חדש לא קורא את זה קיבינימאט?!?!!?! :mad: |
ראסמי!:mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :disbelief :disbelief :disbelief :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :eyes: :eyes: :eyes: :whip: :whip: :disbelief :mad: :mad: :whip: :mad: :whip: :eyes:
הגזמתי
רועי זה מעצבן
אבל מה לעשות שלא קוראים!!!
~~~!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
ראסמי!:mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :disbelief :disbelief :disbelief :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :eyes: :eyes: :eyes: :whip: :whip: :disbelief :mad: :mad: :whip: :mad: :whip: :eyes:
הגזמתי
רועי זה מעצבן
אבל מה לעשות שלא קוראים!!!
~~~!!!! |
להתחיל לקרוא!!
יש סיבה שזה סטיקי אחי!!
כי זה חשוב שהחבר'ה החדשים יקראו את זה!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
להתחיל לקרוא!!
יש סיבה שזה סטיקי אחי!!
כי זה חשוב שהחבר'ה החדשים יקראו את זה!! |
אסמי רועי גם אני חושב ככה
והנה עכשיו אני מרגיש כמו ספאמר |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מבין את זה
אחד הסטיקים בפורום הזה מיועד לחבר'ה חדשים!!!!!
למה אף אחד חדש לא קורא את זה קיבינימאט?!?!!?! :mad: |
בגלל שהרוב שבא לפה לאחרונה בא למטרות ליצ'יניג....
האב.... אפטיפי.... אתרים להורדת מוזיקה...
"למה הקאזה לא עובדת לי?" :wtf:
וכו'...
וחבל :nervous: |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by Rising
בגלל שהרוב שבא לפה לאחרונה בא למטרות ליצ'יניג....
האב.... אפטיפי.... אתרים להורדת מוזיקה...
"למה הקאזה לא עובדת לי?" :wtf:
וכו'...
וחבל :nervous: |
אני לא אחד כזה ואני כן קראתי את הסטיקי לחברים חדשים...:sadgreen: |
|
|
|
|