return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Räkor
View this Thread in Original format
sipowitz
Lite trevlig läsning om färdigskalade räkor:

Färdigskalade blir av med sitt skal genom att genomgå en kemisk process som "fräter" av skalet. Sedan sköljs de noga i vatten. När räkorna är "färdiga" är de pyttesmå och helt utan smak. Därför tillsätts konstgjorda smakämnen och salt, så det i alla fall ska smaka lite räkor.


Mumms, vattnas det inte i munnen ;-)


Och för att inte reta upp några "forum-endast-för-trance-ämnes-fanatiker" så avslutar jag detta icke trancerelaterade ämne med att säga att jag har en ftp uppe. 10Mbit, ligger rätt mycket med asot's. Dock väldigt rörigt än så länge..

ftp: lancasters.mine.nu
port: 6789

PM:a mig för kontouppgifter!

Edit: Kom på att det var bättre med eget uid/lösenord på burken, så sprids inte uppgifterna till båda ftp'erna samtidigt...
sipowitz
Nooben:


Jag har pm'at dig uppgifter...
NooN
Räkor är gott tillsammans med andra saker, inte ensamt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement