return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Intervju me Envio! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
skit coolt ;) (MVG)

Vad har vi sagt om att läsa igenom det man skriver? ;)
JayBee
altså jag är 100% seriös när jag säger att ni förvirrar mig.. kan nån säga att nån skämtar eller nått. om inte vad är problemet?
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
altså jag är 100% seriös när jag säger att ni förvirrar mig.. kan nån säga att nån skämtar eller nått. om inte vad är problemet?

Skit coolt=bajsa fräckt. Man skriver ihop skitcoolt, då blir det mycket coolare!
ScuL
kul för dig :)

det var trevligt att läsa :cool:
dbl
hehehehehe...
kollade runt lite bland gammla mp3:or och hittade Envio - sunlight theory och kom på att jag fått den av honom så jag måste ju ha honom på icq nånstans.. ingen aning vem av alla det kan vara dock... hehe

har inte alls tänkt på det :p
Glorie
dbl....hmmm där ser man.. Sunlight Theory skulle man ju vilja höra :) och ÄVEN Airbase-remixen av Touched by the sun.. den lär ju va grymmebra :) Airbase + Envio = torde vara fenomenalt briljant :D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl....hmmm där ser man.. Sunlight Theory skulle man ju vilja höra :) och ÄVEN Airbase-remixen av Touched by the sun.. den lär ju va grymmebra :) Airbase + Envio = torde vara fenomenalt briljant :D

den e hel bra sunlight theory... hade den på mini disken ett bra tag... tror t.om. jag har kvar den på nån skiva.. hehe :)

har airbase gjort en remix av touched by the sun.. måste man ju få tag på.. lär va grym ja :)
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
har airbase gjort en remix av touched by the sun.. måste man ju få tag på.. lär va grym ja :)

Om man läser intervjun så står det i den ja ;):rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
Om man läser intervjun så står det i den ja ;):rolleyes:

ehmm.. när du säger det så... men kan ju inte komma ihåg allt...
hehehe...

e riktigt kass på namn också.. får skylla på det
AC.
quote:
Originally posted by reveal
var det en uppmaning? hur folk skiter kan dom gott ha för sig själva

HAHA! Klockrent!

Åter igen, en bra gjord intervjuv Jennylo :)

Glorie
dbl, hohoho... de e lugnt :p

ÄJ.SI, Thaaaaaank youuuu kompis ;) ;) ;) Kul med lite feedback :D
Pjox
Det va trevligt att läsa :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement