return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Winamp probleempje
View this Thread in Original format
Trappatoni
Hallo,

Ik heb onlangs via deze site de geweldige set van Paul van Dyk @ Energy gedownload. Ik kan hem niet afspelen op winamp, maar wel via windows media player. Omdat ik deze set van PvD een van de beste vind van dit jaar, wil ik hem eigenlijk op een cdeetje fikken. Maar het bestand wat ik dus heb gedwonload heeft een rare extensie: .AU
Alle omzetprogramma's herkennen dit bestand niet!

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
basd
[omslachtig]

Neem een opneemprogramma (zoiets als totalrecorder, of de standaard windows recorder, of iets anders.. tucows of www.download.com heeft zat), speel de file af met media player en neem em tegelijkertijd weer op (goed programma moet dat wel kunnen, total recorder kan dat zeker maar je moet wel een geregistreerde versie hebben)..

dan sla je em op als .wav et voila..

misschien is er ook een winamp plugin (www.winamp.com) om .au af te spelen, met de diskwriter plugin (ofzo) kan je em dan naar een .wav schrijven..

[/omslachtig]
Trappatoni
Heb het al:
GoldWave v5.05
splendor
hmm is .au geen real audio? of ben ik nu in de war.
zoek anders naar een .au naar .mp3 omzetter, encoder of decoder heet dat geloof ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement