| Glorie |
aaa, ja hörde mig för me Nicklas, resident på Club Essential och baaaaad honom ha fest senare än den 10 :D hehe men det gick såklart inte...åker nämligen upp en vecka senare än det :) till S-vall alltså.
men Club Essential rockar verkligen.. de må ja säga :) Lite liten lokal bara :) |
|
|