|
Jeff Mills in NL (27,28 en 29-11)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
de partyflock agenda verteld ons het volgende:
donderdag 27 november 2003 in Utrecht
en
een dag later in Tilburg, 013
met als afsluiting
een leuke gig in the Hague
Jeff Mills dus :wtf: :cool: . Ik ben sinds zijn set in Barcelona op Sonar echt he-le-maal overstag, wat kan die vent draaien zeg :eyespop: :crazy: ! Zelden een dj zó aan het hengsten met een mixpaneel gezien :tongue3 . Therefor wil ik proberen minimaal één van deze gigs mee te pakken en ik ben benieuwd wie ik daar wellicht ook kan verwachten (wel zo prettig i.v.m. mentale voorbereiding :tongue2 ). |
|
|
| Valhalla |
| mooi , eindelijk eens een lekkere dj in tilburg , alleen is de 013 hier niet echt voor geschikt imo |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Valhalla
mooi , eindelijk eens een lekkere dj in tilburg , alleen is de 013 hier niet echt voor geschikt imo |
waarom niet? |
|
|
| Optimus |
| Als er niets in de agenda staat waar ik naartoe kan, dan denk ik wel dat ik een kijkje ga nemen bij het Paard:) |
|
|
| Valhalla |
| quote: | Originally posted by magrec
waarom niet? |
neem aan dat dit feestje in de main zaal is , deze zaal is voor meer dan de helft schuin naar boven lopent met nogal wat trapjes en verhogingen, naar mijn mening meer geschikt voor concerten en niet voor een danceparty. |
|
|
| franzelare |
waarom nou weer op donderdag :whip:
ik kijk nog wel ff, maar mijn baas gaat dat weer eens niet leuk vinden als ik ga :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
waarom nou weer op donderdag :whip:
ik kijk nog wel ff, maar mijn baas gaat dat weer eens niet leuk vinden als ik ga :D |
Boeiend! :p Het was eigenlijk wel de bedoeling jou appartement als uitvalsbasis te gebruiken :D :D . |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Boeiend! :p Het was eigenlijk wel de bedoeling jou appartement als uitvalsbasis te gebruiken :D :D . |
hoop voor je dat ik dan kan, want waarschijnlijk heb ik per 1 nov een andere baan dus hoop dat ik het er dan in kan plannen....
maar gelukkig is het nog heeeeeel ver weg ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Denk niet dat ik deze barbeque (Chicane's woorden :D) in het Paard ga meemaken. De maand is echt te druk....en waarschijnlijk was er een Nexus op de 29ste November, not sure.... |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denk niet dat ik deze barbeque (Chicane's woorden :D) in het Paard ga meemaken. De maand is echt te druk....en waarschijnlijk was er een Nexus op de 29ste November, not sure.... |
dan ga je toch de 27ste naar utrecht dan ben je mooi optijd aanwezig voor nexus ;)
*ik heb nog geen officieele datum of lokatie gehoord* |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
dan ga je toch de 27ste naar utrecht dan ben je mooi optijd aanwezig voor nexus ;)
*ik heb nog geen officieele datum of lokatie gehoord* |
Whahaha, zou kunnen. Is dat een uitnodiging? :p
Maar ik moet maybe die vrijdag werken, moet ik nog ff zien. |
|
|
|
|