return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
LLB Mässan nån som ska dit???
View this Thread in Original format
Amnezia
tänkte höra om det e nån mer här som kommer besöka LLB ( senaste inom ljus ljud &bild typ) mässan nästa vecka 16-17???
kommer va där båda dagarna tack vare vipkorten en polare fixa..wee..

massa kul å peta på där:cool:
Kongo_kim
var?
Amnezia
14-17.e sthlms mässan....yay:cool:
SteveTranz4ever
Å fan trodde de va Malmö eller nåt....

Sthlms mässan är ju kund till företaget jag jobbar på så man kanske kan fixa friplåt :) om man orkar gå :p
Kongo_kim
Sthlms mässan???
fan jag måste gå ut mer. Jag bor 100 meter ifrån mässan och hade ingen aning om det
Amnezia
heheh..klart ni ska gå...när man nu får chansen å peta på massa dyra grejer i 4 dar irad....naAjz...:cool:

cya there...
ShyTrance
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Sthlms mässan???
fan jag måste gå ut mer. Jag bor 100 meter ifrån mässan och hade ingen aning om det


jasså? jag bor typ 200-300 meter från mässan :)
robstar
Tack för infot!
Kommer nog att gå dit.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by ShyTrance
jasså? jag bor typ 200-300 meter från mässan :)


fan vad soft. Vilken sida pendeln?
Xo|oX
sounds friggin kewl!

lär nog komma, frågan e bara när, blir väl typ torsdag (ledig då).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement