|
LLB Mässan nån som ska dit???
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
tänkte höra om det e nån mer här som kommer besöka LLB ( senaste inom ljus ljud &bild typ) mässan nästa vecka 16-17???
kommer va där båda dagarna tack vare vipkorten en polare fixa..wee..
massa kul å peta på där:cool: |
|
|
| Amnezia |
| 14-17.e sthlms mässan....yay:cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Å fan trodde de va Malmö eller nåt....
Sthlms mässan är ju kund till företaget jag jobbar på så man kanske kan fixa friplåt :) om man orkar gå :p |
|
|
| Kongo_kim |
Sthlms mässan???
fan jag måste gå ut mer. Jag bor 100 meter ifrån mässan och hade ingen aning om det |
|
|
| Amnezia |
heheh..klart ni ska gå...när man nu får chansen å peta på massa dyra grejer i 4 dar irad....naAjz...:cool:
cya there... |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Sthlms mässan???
fan jag måste gå ut mer. Jag bor 100 meter ifrån mässan och hade ingen aning om det |
jasså? jag bor typ 200-300 meter från mässan :) |
|
|
| robstar |
Tack för infot!
Kommer nog att gå dit. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
jasså? jag bor typ 200-300 meter från mässan :) |
fan vad soft. Vilken sida pendeln? |
|
|
| Xo|oX |
sounds friggin kewl!
lär nog komma, frågan e bara när, blir väl typ torsdag (ledig då). |
|
|
|
|