return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טיולים בסוכות
View this Thread in Original format
Eitan E
?מישהו מכיר מקומות שווים בצפון שכדאי לטייל בהם
לא מזמן הייתי בשמורת יהודיה למי שמכיר ומאוד נהנתי
אם מישהו מכיר מקום בסגנון שיכתוב
:)
ובכלל מה התוכניות שלכם לסוכות?
DJ_Yuval
אני חושב שאני הולך ל
DOME
אני משיג כרטיס בחצי מחיר
אבל נראה לי יהיו מסיבות על הפנים בסוכות:conf:
בקשר לטיולים בצפון אני לא מכיר מקומות אבל קבל אתר עם הרבה מקומות לטיולים באיזור הצפון

http://www.snunit.k12.il/www_teva/hikes1.html
TinkerbeL
אני מיום ראשון עד יום חמישי באילת...
סוף סוף לישון עד איזה שעה שבא לי ולא לקום ב7 בבוקר לעבודה......
nFaivel
היום בבוקר ראיתי הבוקר עם אודטה חח ואמרו שם שממליצים בסוכות ללכת לקלאב אכזיב יש שם פסטיבל כזה. תנסה:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nFaivel
היום בבוקר ראיתי הבוקר עם אודטה חח ואמרו שם שממליצים בסוכות ללכת לקלאב אכזיב יש שם פסטיבל כזה. תנסה:D


יש את הבלקוני באכזיב בסוכות... נראה לי לפחות :)

ויובל... מסיבות חג בדום זה הדבר הכי מסריח שיכול להיות... גועל נפש!!



בשישי יש את הסגירה באי אז נראה לי אני יהיה שם...
למה לא :)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש את הבלקוני באכזיב בסוכות... נראה לי לפחות :)

ויובל... מסיבות חג בדום זה הדבר הכי מסריח שיכול להיות... גועל נפש!!



בשישי יש את הסגירה באי אז נראה לי אני יהיה שם...
למה לא :)


כן יש לי הרגשה שזה יהיה על הפנים
יש עוד כמה מסיבות ב
TLV ו- לילנבאום
אבל ראיתי את ההזמנות ונתקפתי פחד
dj ronen la-v
ya-v לכם בראש?
לא נראה לי:(

מה זה המועדון שאתה הולך אליו איפה הוא מה יהיה שם ספר :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
כן יש לי הרגשה שזה יהיה על הפנים
יש עוד כמה מסיבות ב
TLV ו- לילנבאום
אבל ראיתי את ההזמנות ונתקפתי פחד
dj ronen la-v
ya-v לכם בראש?
לא נראה לי:(

מה זה המועדון שאתה הולך אליו איפה הוא מה יהיה שם ספר :)


לילינבלום בחג... פחחחחחח בכלל יהיה שם שכונה
קח כמה פוקימונים... שים אותם בבלנדר עד שתוציא את ההתפתחויות שלהם וזה הקהל שיהיה לך שם...

טי אל וי... אותה הפקה שהביאה את טייסטו... ים ערסים... וילדים קטנים כמובן

דום... גם ילדים קטנים וחרא הפקה... אבל ההפקה חרא ברמות!!!!!!
הם בטח יתקעו אתכם בהתחלה במחסן ליד הדום ואולי יעבירו אתכם לדום באמצע הערב... פחחחח

ואל תזלזל ברונן לביא... כשלא אומרים לו מה לנגן הבנאדם מביא בראש!!!!
ואפילו לפעמים שאומרים לו מה לנגן הוא זורק לך כמה עצמות פצצתיות כאלה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement