|
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation
hahahaha
DJ JEAN als main act
zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man
VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER
EN IK HOU NI VAN HOMOS
jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven
Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff
maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jezus ik moest het er ff uitgooien
FLAME ME MAAR LOL |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation
hahahaha
DJ JEAN als main act
zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man
VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER
EN IK HOU NI VAN HOMOS
jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven
Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff
maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jezus ik moest het er ff uitgooien
FLAME ME MAAR LOL |
Oke als het zo lachwekkend is moet ik ook ff gaan kijken.
Wil ook nog ff wat te lachen hebben deze avond :) |
|
|
| Rudy |
Dit is inderdaad errug lachwekkend! Die Jean, hahahahahhah! Met zijn "lift me up" wat een commercieele kutplaat!
Dit is gewoon extreem zielig! Die mensen gaan niet eens uit hun dak! |
|
|
| Rudy |
En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!!
BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*puke* |
|
|
| M5 |
| /me kan niet wachten om wat ervan terug te zien/horen en zijn oordeel te vellen over FEEST VAN HET JAAR!!! :) :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Rudy
En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!!
BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*puke* |
Haha ja dat was goor. Ik zag het ook. Eerst zie je gewoon die gast. Ik dacht al hmmmmm. Die gast deed een beetje raar. Toen ging hij opeens zijn vriend zoenen. Tja beetje ranzig. En die Jean was trouwens weer lekker aan het kloten. Heb haast zijn hele set nou gehoord, maar hij maakt echt veel fouten |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik heb maar een heel klein stukske gezien, maar ik heb nix gemist hoor ik al :) |
|
|
| Blik |
| ok, dit is ongeveer de enige thread over Sensation die nog open is, waar kan ik rank1 en marco v downen, daarin ben ik nog wel geinteresseerd, heb al gehoord dat het helemaal kut was dus dat hoeven jullie niet te herhalen....... |
|
|
| Nastra Azzurro |
| op mIRC bij de Channel #trancemp3 |
|
|
|
|