return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עזרה דחוף כנסו
View this Thread in Original format
yahel222
הורדתי סרט (הג'וב האיטלקי)
וגם את הכתוביות
אבל שאני שם אותם זה לא עובד וזה רושם לי
Acces violation at address 0056FDC8 in module m2vplayerplus.exe. read of access 0000000C.

אני כמובן צשתמש ב M2V
מה לעשות מישהו יודע
AnthemFreak
תשתמש ב
vobsub
וכל הבעיות שלך יפתרו
:)
DJ_Yuval
תשתמש בתוכנה אחרת
MicroDVD
הכי מומלץ
;)
Scorchio
הכי טוב זה
Radlight...

ונראה לי שהורדת כתוביות שלא מתאימות לסרט...
KrazyDJs
או שתנסה את
bsplayer
תוכנה קלה לשימוש גם...
ותומכת הכי טוב ב
xvid
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
או שתנסה את
bsplayer
תוכנה קלה לשימוש גם...
ותומכת הכי טוב ב
xvid


מסכים
BSPlayer
שולט
TTman
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מסכים
BSPlayer
שולט



נכון
ונסה גם את
Radlight
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
נכון
ונסה גם את
Radlight


רק תעשה אנ אינסטול אחרי שאתה רואה את הסרט למה יש ים תוכנות ספיי בתוך רדלייט
yahel222
טוב שלא
עוד שניה מישהו יציע לי להחליף מחשב...

אבל תודה בכל זאת בסוף הסתדרתי עם התוכנה שלי....
Ariels
BsPlayer רק
מציג את כל הסימני קריאה Radlight
והנקודות וכל האלה בתחילת המשפט במקום בסוף

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
BsPlayer רק
מציג את כל הסימני קריאה Radlight
והנקודות וכל האלה בתחילת המשפט במקום בסוף


זה תלוי לפי דעתי בסוג פונט שאתה משתמש בו
אני אישית משתמש שם ב
david
וזה לא עושה לי ככה בכלל...

אבל עוד פעם...
אם משתמשים ברדלייט ישר אחר כך לעשות אנאינסטול למה יש שם ים תוכנות ספיי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה תלוי לפי דעתי בסוג פונט שאתה משתמש בו
אני אישית משתמש שם ב
david
וזה לא עושה לי ככה בכלל...

אבל עוד פעם...
אם משתמשים ברדלייט ישר אחר כך לעשות אנאינסטול למה יש שם ים תוכנות ספיי


או שתשתמשו ב
adaware

כי גם אם מסירים וגם אם לא עדיין נשארים כמה מהספיי וור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement