return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Another Twisted Halloween (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
jag ska nog gå :) men VA i helvete ska man klä ut sig till då...känner mig inte så hajj på den sidan :)


Precis... ni som ska gå ska väl klä ut er också ;) ha ha

Jaybee du får komma uppsminkad i krigsmålning som när vi lirade paintball ;)
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Precis... ni som ska gå ska väl klä ut er också ;) ha ha

Jaybee du får komma uppsminkad i krigsmålning som när vi lirade paintball ;)
haha jag satt just och tänkte på hur jag skull se ut.. tack för tipset jag kanske gör så faktist :D
Amnezia
sis bliss å grejer..yay..hum e inte 1nov väldigt snart???
får inte dom där nyhetsbreven längre..crappy:whip:

e det tvång på å klä ut sig:p :p :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Amnezia
e det tvång på å klä ut sig:p :p :p


hoppas det ;)


du har juh en bra kostym i din avatar haha
Amnezia
quote:
Originally posted by mindshooter
hoppas det ;)

du har juh en bra kostym i din avatar haha


heheh e lurre...ska bara hitta den i rätt storlek å grejer...
då vet ni var jag e iaf..((thump up)
Gaby
Dax att börja snacka om det här då...

VILKA SKA DIT??? (och våga inte banga :whip: )
Gaby
Är Discobabe helt fel på halloween? :conf: Disco is dead?
mindshooter
Im there! Iförd utklädnad såklart ;)

Ska klä ut mig till Starfighter...eller inte (hörde jag Stävä humor hörde jag?)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Im there! Iförd utklädnad såklart ;)

Ska klä ut mig till Starfighter...eller inte (hörde jag Stävä humor hörde jag?)


Jag tycker du ska gipsa in hela kroppen och komma som Kenny Bräck ;)

De e Steve humor på hög nivå :wtf:
Sand Leaper


quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker du ska gipsa in hela kroppen och komma som Kenny Bräck ;)

De e Steve humor på hög nivå :wtf:

Gaby
quote:
Originally posted by Gaby
Är Discobabe helt fel på halloween? :conf: Disco is dead?


Fortfarande inet fått svar!! Har skaffat mig en discopimp till partner nu!! Vad tycker ni?
JayBee
quote:
Originally posted by Gaby
Fortfarande inet fått svar!! Har skaffat mig en discopimp till partner nu!! Vad tycker ni?
det finns igentligen inget som är fel på halloween ;) man kan ju klä ut sig som något mer oseriöst eller nått som int handlar om spöken liksom men jag tror att huvudsaken är att du klär ut dig så att du hjälper till att hålla stämningen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement