return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Mabel & Klaas (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Optimus

Denk dat als ze dat netjes opgebiecht had, ze helemáál geen kans meer had... nu had ze de hoop dat niemand erachter zou komen, helaas... dat is dus wel gebeurd, en nu moet ze in alle bochten wringen om nog met een geloofwaardig verhaal te komen.


Ben ik niet helemaal met je eens, als ze meteen had verteld toen ze het huwelijk aankondigden. Zoiets als dit> In mijn jeugd heb ik een kortstondige liefdesrelatie gehad met de heer K Bruinsma deze relatie was zeer kort. Als ze dit had gezegd was ze er denk ik wel mee wegekomen.

OOk wel leuk voor Bea. Komt friso niet met een man thuis maar met een vrouw die met een van nederlands grootste criminelen heeft lopen hatseflatsen. Had hij toch beter homo kunnen zijn denkt bea nu misschien wel
franzelare
wat een gezeik zeg !!

mooi moment om het koningshuis af te schaffen lijk mij!
Ding Chavez
Alles behalve Amerikaanse taferelen met een gekozen president...
franzelare
dan zetten ze de oranje's maar af en kronnen ze harry potter tot koning, weten we in ieder geval zeker dat ze NL in het buitenland niet meer serieus nemen :D
MaGiK54
Wat een gezeik allemaal weer zeg, lekker belangrijk dat die Mabel eventueel een top-crimineel heeft liggen neuken.

Verders zoeken ze het maar uit met dat Koningshuis.
Djeebie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een gezeik allemaal weer zeg, lekker belangrijk dat die Mabel eventueel een top-crimineel heeft liggen neuken.

Verders zoeken ze het maar uit met dat Koningshuis.


Precies!

Daarnaast is het twaalf jaar geleden dat ze drie maanden met die kerel een vriendschap heeft gehad. En alsof meneer Peter R. de Vries zo'n heilig boontje is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in het verleden niet met de vijand heeft geheuld.
Rudy
Respect voor de koninklijke familie!!!!! Koningshuis is ing mooi!

Ik wil dat Sly Stalone onze volgende premier wordt!
jploveparade
Kunnen we niet zelf een koningin kiezen?

Katja Schuurman zou het goed doen op Prinsjesdag :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Djeebie
Precies!

Daarnaast is het twaalf jaar geleden dat ze drie maanden met die kerel een vriendschap heeft gehad. En alsof meneer Peter R. de Vries zo'n heilig boontje is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in het verleden niet met de vijand heeft geheuld.


Wat heeft hij er nou mee te maken? :conf: Volgens mij achterhaalt ie alleen de waarheid, hij geeft geen oordeel en heeft geen inspraak.

En verder is het gewoon lachen dat het op macht beluste meisje fijn is ontmaskerd en dat het koningshuis weer een flater slaat. Grote waarde heeft het verder niet idd.
robin
quote:
Originally posted by jploveparade
Kunnen we niet zelf een koningin kiezen?

Katja Schuurman zou het goed doen op Prinsjesdag :D



zij: we gaan dit jaar weer 12 miljard bezuinigen
wij: wat een lekkerwijf :eyes:

t zal mij allemaal een rotzorg zijn joh, hoop voor dr dat t lekker was.

Chicane
Blijkbaar niet, hij is dood :D
robin
*krapt aan hoofd*

wtf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement